• Ik ben aan het kaften, pak ik mijn economieboeken en raadt eens?!
    HET ZIJN ER FACKING ZES!
    Ik heb in totaal zesentwintig boeken of zo, maar ik kaft het vandaag maar, dan hoef ik het morgen niet te doen
    Wij hebben morgen vrij om boeken te kaften, de lessen beginnen woensdag


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb maar 1 boek economie?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ik hbe al 4 boeken in gepakt -vorige week gedaan- moet de rest nog doen ik hoef maar 13/14 boeken te kaften


    (Be)lieve in (you)rself

    Yarilo schreef:
    (...)

    Jeez ... Wat doe jij er dan wel niet mee dat het zo moeizaam gaat? :'D
    Vouwen, knippen, plakken ... Klaar. Usually atleast.
    sms'en, luieren, eten, drinken, zingen, dansen, met de schaar spelen, quizlet...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Een dag vrij om boeken te kaften? Lucky you.
    Ik heb nu vijf van de eenentwintig gekaft. Applaus voor mij.


    i put the fun in funeral

    Hell yeah, het enige goede aan school is dat ze besloten hebben ons een netbook te schenken en daar het halve boekenpakket op te installeren. Ik heb nu nog maar 10 boeken ofzo, ahaha.


    To love is to destroy.

    Welk jaar doe je, want waarschijnlijk zijn dat ook de boeken voor de komende jaren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SmugFace schreef:
    Een dag vrij om boeken te kaften? Lucky you.
    Ik heb nu vijf van de eenentwintig gekaft. Applaus voor mij.


    -Applaus-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wtf. Ik moest 8 boeken kaften.


    Destroy what destroys you.

    Uneventful schreef:
    (...)

    -Applaus-

    Dank u, dank u. Te veel eer.


    i put the fun in funeral

    Sterkte!
    Ik heb in totaal 7 boeken ofzo..


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Jawaad schreef:
    (...)sms'en, luieren, eten, drinken, zingen, dansen, met de schaar spelen, quizlet...


    Ja, dan ben je ook niet bezig met kaften. :')
    Als je het allemaal achter elkaar doet ben je zo klaar en kun je al die andere dingen alsnog doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik koop al mijn boeken en hoef ze niet te kaften (krul)
    En schat, het moment dat je op het hoger onderwijs zit, wens je dat je je 6 boeken van economie terug hebt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb maar 4 boeken, maar ik doe dan ook MBO (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had in totaal 10 boeken en ongeveer 5 werkboeken - maar die kaft ik toch niet. M'n ma heeft het dit jaar voor me gedaan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hoef mijn boeken niet te kaften :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.