• KABOEM
    That's the power of One direction

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:49 ]


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    (...)jaaa inderdaad (: maar weetje, ik had ook kaartjes met justin bieber, en die heeft best wel veel meer fans xd


    Jaa, ik ook maar het probleem bij one direction is, ik woon in belgie en ja wat als het nu echt ver is


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    (...)ik mag sowieso, maar weetje wanneer ik jank, als het een concert is en ik geen kaartje heb. serieus ik ga dan echt janken.


    Ik zou dan sowieso gaan. Misschien dat je ze nog kan zien. De jongens kennende komen dan heus wel naar je toe, tenzij die stomme management alles weer verkloot.


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Jaa, ik ook maar het probleem bij one direction is, ik woon in belgie en ja wat als het nu echt ver is
    ja dat is echt zo kut he, KOM BIJ MIJ LOGEREN :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ik zou dan sowieso gaan. Misschien dat je ze nog kan zien. De jongens kennende komen dan heus wel naar je toe, tenzij die stomme management alles weer verkloot.
    jup ik ga er dan sowieso heen, ik hoop dan zo hard dat ik ze nog kan zien.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ja dat is echt zo kut he, KOM BIJ MIJ LOGEREN :Y)

    OKEEEEEEEEEE DOE IK, want gezegd is gezegd ^^ (duivel)


    i'm broken, do you hear me.

    StylesSwag schreef:


    5:55! Aaahw, ik begon gewoon te huilen. Wat hou ik toch van die jongens.<333
    fack ik begon ook te janken, ik zag er toevallig vanmiddag nog een gif van, maar dan vanaf backstage zeg maar dan zie je hun keihard daarheen rennen, en niall is daar dan echt zo alseerst zooooo kei lief.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    OKEEEEEEEEEE DOE IK, want gezegd is gezegd ^^ (duivel)
    OKE (: ik woon in zeeland, bijna brabant, dus zo ver is dat dan nog niet, want jij gaat zo naar breda en daar woon ik niet ver vandaan (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)OKE (: ik woon in zeeland, bijna brabant, dus zo ver is dat dan nog niet, want jij gaat zo naar breda en daar woon ik niet ver vandaan (:

    mhahaha oke, maar echteh sebiet sta ik dan voor je deur ;D


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    (...)fack ik begon ook te janken, ik zag er toevallig vanmiddag nog een gif van, maar dan vanaf backstage zeg maar dan zie je hun keihard daarheen rennen, en niall is daar dan echt zo alseerst zooooo kei lief.


    Idd.<333


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    mhahaha oke, maar echteh sebiet sta ik dan voor je deur ;D
    ik wil nu echt dat je komt hihi, en dan gaan we daar al supersuper vroeg heen, voor als het staan plaatsen zijn en we vooraan kunnen staan en WHAAAAA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ikvind dat we er moeten staan als 1 grote groep. <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NIAM schreef:
    (...)ik wil nu echt dat je komt hihi, en dan gaan we daar al supersuper vroeg heen, voor als het staan plaatsen zijn en we vooraan kunnen staan en WHAAAAA.



    OH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MAAR NU SERIEUS, gaan we dat dan doen? :D:D:D


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)


    OH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MAAR NU SERIEUS, gaan we dat dan doen? :D:D:D
    JA DAT GAAN WE DOEN (: ik wil dat je komtttttt!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)JA DAT GAAN WE DOEN (: ik wil dat je komtttttt!


    laat ze maar snel zeggen wanneer ze komen, dan fixen ze da snel en
    oh ik zie het helemaal zitten, dan gaan we de uren daaarvoor heel de tijd naar ze luisteren en dan gaan we er lekker vroeg heen, spreken we met de andere van onze quizlet gang en dan dan meeete we zegewoon !


    i'm broken, do you hear me.

    OKAAY waar gaat het over?? want ik heb denk iets gemist toen ik aan het eten waas.


    What's so bad about being different?