• Aangezien ik best wel heel erg lui ben, laat ik mijn moeder altijd mijn boeken voor me kaften. Maar zij is nu tegeltjes voor in de badkamer aan het uitzoeken, dus dacht ik: "Dat moet toch wel te doen zijn voor een vwo-leerling."
    Kan het niet D:. Het lijkt meer op een soort abstract origami kunstwerk dan een gekaft boek.
    Well yeah, ik gooi die krengen toch altijd de trap af dus boetes krijg ik sowieso al. Ik haat schoolboeken *O*


    i put the fun in funeral

    Ik snap niet waarom mensen zeggen; "Dat moet toch wel te doen zijn voor een vwo-leerling." Alsof een leerling die op het VMBO zit te dom is om boeken te kaften, serieus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    Ik snap niet waarom mensen zeggen; "Dat moet toch wel te doen zijn voor een vwo-leerling." Alsof een leerling die op het VMBO zit te dom is om boeken te kaften, serieus.

    Het spijt me. Het was niet beledigend bedoeld tegenover vmbo'ers of wie dan ook, echt niet.


    i put the fun in funeral

    IK KOM ER AAAAAN!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    IK KOM ER AAAAAN!

    Redding is nabij (:


    i put the fun in funeral

    wij hadden vandaag een HEEL LESUUR les over hoe je boeken moest kaften...

    Haha ik kan ook niet kaften :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    ianthomas4ev schreef:
    wij hadden vandaag een HEEL LESUUR les over hoe je boeken moest kaften...

    Leer je toch nog wat nuttigs op school (:


    i put the fun in funeral

    Ik heb van dat rekbare kaftpapier, wel duur, maar binnen 10 seconden klaar:Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mama moet van het weekend ook mij boeken kaften haha :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Gister kwam een vriend bij me, en toen zou hij me 'helpen' met boeken kaften. Hij heeft er 12 gekaft van de 12.. en ik heb er 1 geprobeerd maar dat faalde echt, ik ben niet zo.. handig met papier. x']

    Achja dan heb jij ook weer een mooi origami kunstwerk, iedereen zal jaloers zijn. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Advena schreef:
    Ik heb van dat rekbare kaftpapier, wel duur, maar binnen 10 seconden klaar:Y)


    ...Waarschijnlijk lukt dat me ook niet. Ik ben vervloekt haha.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 17:43 ]


    i put the fun in funeral

    Raveleijn schreef:
    Gister kwam een vriend bij me, en toen zou hij me 'helpen' met boeken kaften. Hij heeft er 12 gekaft van de 12.. en ik heb er 1 geprobeerd maar dat faalde echt, ik ben niet zo.. handig met papier. x']

    Achja dan heb jij ook weer een mooi origami kunstwerk, iedereen zal jaloers zijn. :'D

    Hahaa, zij waarschijnlijk wel (bloos). Docenten zijn helaas niet zo van die kunst waardeerders. Mag ik weer een briefje halen :/.


    i put the fun in funeral

    SmugFace schreef:
    (...)

    ...Waarschijnlijk lukt dat me ook niet. Ik ben vervloekt haha.


    haha ik suck ook behoorlijk, maar dit kán je gewoon niet verpesten. (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Advena schreef:
    (...)

    haha ik suck ook behoorlijk, maar dit kán je gewoon niet verpesten. (:

    Ik kan alles verpesten (joehoe). Hahaa.


    i put the fun in funeral

    Daarvoor zijn mama's ook goed!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape