• Aangezien ik best wel heel erg lui ben, laat ik mijn moeder altijd mijn boeken voor me kaften. Maar zij is nu tegeltjes voor in de badkamer aan het uitzoeken, dus dacht ik: "Dat moet toch wel te doen zijn voor een vwo-leerling."
    Kan het niet D:. Het lijkt meer op een soort abstract origami kunstwerk dan een gekaft boek.
    Well yeah, ik gooi die krengen toch altijd de trap af dus boetes krijg ik sowieso al. Ik haat schoolboeken *O*


    i put the fun in funeral

    Ugh, ik moet morgen al mijn boeken gaan kaften.
    Zo geen zin in.
    Maarja, het zal wel moeten. D:

    Dit komt me bekend voor...
    Ik heb mijn vriendin het laten doen :x

    Ik heb net al me boeken zelf gekaft voor het eerst. :Y) Me broer deed het altijd bij mij maar hij was er niet dus heb ik het maar gedaan.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Easy. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ohh mann.. dat is zo'n rotwerkje.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vraag je oma of opa, tante, vriendinnen. Hahahaha, in de tweede heeft m'n ma de kwart van de boeken gedaan, me oma de helft en een vriendin ook een kwart. Ik keek toe en kletste wat, schreef de etiketjes. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is zó makkelijk. Maar saai als je 15x hetzelfde moet doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ze al allemaal gedaan. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb nog niet eens boekenxD[youtube][/youtube]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik liet het altijd door mijn zusje doen en plakte dan zelf de plakbandjes erop. Als ik het doe word het erg lelijk. :'D


    Your make-up is terrible

    Cinna schreef:
    Vraag je oma of opa, tante, vriendinnen. Hahahaha, in de tweede heeft m'n ma de kwart van de boeken gedaan, me oma de helft en een vriendin ook een kwart. Ik keek toe en kletste wat, schreef de etiketjes. (:

    Momenteel ben ik nogal een loner. Iedereen is druk bezig met dingen waarbij ze mij niet nodig hebben :I. Alleen mijn kat is er, die om een of andere reden het heel lekker vind om mijn kaftpapier te likken.


    i put the fun in funeral

    Dat is toch niet zo moeilijk?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoef het niet meer te doen. Ik ga studeren en heb mijn studieboeken gekocht, dus die ga ik dan niet kaften ook.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Storytime schreef:
    Dat is toch niet zo moeilijk?

    Wil jij het voor me doen? :/


    i put the fun in funeral

    Ik ga morgen met m'n beste vriendin en haar zusje kaften, dan is het lang zo erg niet meer (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the