• Omdat de awards weg zijn,zou ik de quizlet-lotto wel eens willen zien.Je kan in 1 maand je inschrijven en zegt dan 5 cijfers.De mods beslissen elke maand 5 cijfer waarmee je kan winnen.Wie de meeste juist heeft,mag zijn quiz in de spotlight zetten.Gratis. Het is maar 1 keer per maand dus...Goed idee?

    x

    Dat is best een melig idee.
    Leuk als de site er niet slomer van wordt.


    ja idd ik vindt ook een leuk iedee en zou ook wel mee doen maar ik wil niet dat de site slomer gaat worden

    Ik denk dat het zorgt voor vriendjespolitiek.


    Hoe kan zoiets nu zorge voor vriendjespolitiek?

    Ik vin het een goedd idee! :P


    007

    Niet dat ik een leven heb, maar ik zie weinig in dit idee ben ik bang. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo van zo'n lotto.


    Hahahahaha die eerste zin
    Maar ik ben het eigenlijk wel akkoord met wat hij schrijft, ik denk toch dat mijn andere reactie ook zo iets was maar jah


    Live life limitless.

    Zalig idee !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zie er eerlijk gezegd het nut totaal niet van in.. Iedereen wilde quizlet awards.. waar zorgde rutger voor. Juist ja Quizlet awards. Iedereen wilde ze snel genoeg weer weg omdat er na zeggen te veel vriendjespolitiek zou zijn. [Nou als je niet tegen je verlies kunt moet je zowieso niet met dit voorstel komen]

    En nu weer dit? En over een paar weken moet het er weer af omdat;
    -het niet eerlijk is
    -de site te langzaam word
    -vriendjespolitiek.

    vind ik eerlijk gezegd dus een beetje onzin.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Koelman. x"D


    AAP

    Ik zie er eerlijk gezegd het nut totaal niet van in.. Iedereen wilde quizlet awards.. waar zorgde rutger voor. Juist ja Quizlet awards. Iedereen wilde ze snel genoeg weer weg omdat er na zeggen te veel vriendjespolitiek zou zijn. [Nou als je niet tegen je verlies kunt moet je zowieso niet met dit voorstel komen]

    En nu weer dit? En over een paar weken moet het er weer af omdat;
    -het niet eerlijk is
    -de site te langzaam word
    -vriendjespolitiek.

    vind ik eerlijk gezegd dus een beetje onzin.

    x.


    Jampotglas has spoken ;D

    lijkt me ook wel leuk, als quizlet er maar niet trager van wordt ^^


    What would Emma do?

    leuk idee!!
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker