• Komt mn moeder gister me vertellen dat ze een hond wil (:
    Dus ik helemaal blij op marktplaats een zoeken die ik wil hebben,
    een kleintje want ze wilde geen grootte.
    Ik vrolijk mensen vertellen dat ik 'm krijg want mn moeder vond het goed & alles, we zouden 'm volgende maand ophalen.
    Komt ze vandaag opeens mij vertellen dat we geen hond krijgen omdat m'n vader het niet wil, nou D:
    I was like 'are you serious ._.?'
    En daarom is mijn humeur verpest, want mijn vader is er 100 procent zeker over dat er geen hond komt..

    Dus, wat is jullie humeur vandaag?

    Dat is echt balen!
    Ik ben redelijk happy vandaag (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naar voor je ):. Ik voel me eenzaam.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het raar dat je moeder komt zeggen dat je één mag hebben terwijl ze er nog niet met je vader over heeft gesproken?
    Maar wel kut voor je
    Mijn humeur; zenuwachtig en verdrietig

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 12:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb vandaag een intake/sollicitatie. Dus een beetje zenuwachtig. Verder heb ik nog steeds last van een gebroken enkel en wat gebroken ribben, dus dat wordt leuk als ik naar die intake moet, yay! En ik ben heel blij door Yarilo. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom zei je vader dat dan niet even eerder? Dit is wel heel vervelend voor je ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Horan schreef:
    Dat is echt balen!
    Ik ben redelijk happy vandaag (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben zenuwachtig. Ik heb vanochtend sollicitatie gehad en word vanmiddag gebeld voor de uitslag. Er zijn drie mensen op gesprek en er worden er twee aangenomen.. Het ging voor mijn gevoel goed, maar ja. Wie weet.. Ik wil daar zo graag werken he D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik voel me eenzaam en heel erg getroost tergelijkertijd...


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Horan schreef:
    Dat is echt balen!
    Ik ben redelijk happy vandaag (:

    Dat is wel balen!

    Beroerd, want ik moet morgen weer naar school.
    De zomervakantie was te kort 0_0


    Only happines will devour my soul.

    Taize schreef:
    Waarom zei je vader dat dan niet even eerder? Dit is wel heel vervelend voor je ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn humeur staat op depressief,
    want school was echt...tegenvallend. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn dag is ongelofelijk kut gegaan.

    Eerst werd ik om half 6 wakker, nja niks aan de hand, toen hoorde ik ineens heel veel brandweer langskomen, oke.. dat kan gebeuren.

    Toen moest ik om 6 uur eruit om mijn broer wakker te zingen, omdat tie jarig is. ging mijn moeder de hond uitlaten, kreeg ik de mededeling dat er ergens brand was, en je kon het buiten ruiken.

    Kreeg ik te horen dat de brand op een manege was, en ik geef gewoon heel veel om paarden, dus ik schrok me kapot,, gelijk barstende koppijn.

    zei me moeder dat de paarden veilig waren. hoofdpijn weer minder.

    toen moest ik naar school,, jippie,,

    kwam ik thuis, zei me moeder dat de brand op mijn manege was geweest, die naast een andere manege zit.

    Ik voel me echt kut..

    ik ging dus kijken op internet, wat er nou precies was.. echt de hele kantine is weg,, een deel van het dak..

    nu kan ik dus een tijdje niet rijden(huil)(huil)

    wheeeeh!!

    en nu is er ook gezegd, dat die fucking brand is aangestoken!!

    aaaaargh!!

    Boeit me niet, of je me vind zeuren,, ik voel me echt kut :(:(

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 16:43 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mijn papa wou ook geen hond niet meer, maar ik en mijn zus hebben meer dan een jaar goed gezaagd, en nu ligt er hier toch een hond naast mij :p


    Stop wishing, Start doing..

    suck me zus is op kamp voor 5 dagen en ik ga die week daarna :c


    Shoganai i ne~