Embrace schreef:
(...)
Damn, echt facking sneu van die mensen joh!
Jaaa je vriendje zou het vast wel accepteren als ie zo van je houd! (: Altijd als ik met wat vrienden op centrum loop hoor ik ze wel eens zeggen van : Word je daar niet gek van dat iedereen je zo aankijkt? Maar dan heb ik dat gewoon serieus niet meer door. Ik ben er al zo aan gewend en het boeit me helemaal niks, laat ze maar lekker kijken en denken wat ze willen (: Doen wij net zo goed. Maarja, (:
Indeed wij doen dat ook.
Ik vind het niet eens irritant, maar ik ken dan ook geen schaamte-Aangezien ik vaak publiekelijk val-.
Wel echt fucking sneu, dat mensen zo doen.
Ze kende me niet eens en dan gaat ze me judgen by my cover.
Kijk maar eens naar Lady Gaga, prettig gestoord en altijd rare outfits, maar waarschijnlijk gewoon een top meid.
Dat mensen zo doen tegewoordig gewoon zielig
We kunnen er blijkbaar niks aandoen, maarja ik ben dan ook een dwerg vergeleken met de mensen die op hetzelfde college zit. Echt dan zie je mijn 1,63 en dan gewoon die mensen van zowat 1,75 tot 1,80.
Echt en dan durven ze mij ook nog: Little emo, te noemen
Echt belachelijk. Ik ga zo mijn haar doen. Whaha ik ga die highlights er al weer uit halen en dan pak ik mijn blonde extensions. Ik ga heel wat aan mijn uiterlijk veranderen. Maar mijn vrienden accepteren mij don't matter what.
Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad