• Everday I'm Shuffling
    I love it. Ik vind het geweldig om te zien, maar zelf ken ik het nog niet zo goed. Ik ken wel the Running Man in shuffle vorm maar dat is het ook zo ongeveer. Dus nu vraag ik me af, zijn er nog Q´ers die kunnen Shuffelen?
    Voor diegene die niet weten wat het is, hier een voorbeeld filmpje:

    BEARD schreef:
    (...)
    Waarom dat, hahaha XD Ik heb een paar jaar stijldansen gedaan, ja. XD

    Ja, maar like. Jij die stijldanst, dat zie ik nou niet zo snel voor me ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    Ja, maar like. Jij die stijldanst, dat zie ik nou niet zo snel voor me ^^'

    Nee, niemand doet dat. Zelfs mijn danspartner was echt flabbergasted toen hij me buiten de lessen zag. Ik was totaal hobbieloos en wou eens iets proberen. Et. Stijldansen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Nee, niemand doet dat. Zelfs mijn danspartner was echt flabbergasted toen hij me buiten de lessen zag. Ik was totaal hobbieloos en wou eens iets proberen. Et. Stijldansen.

    Haha, zelfs als ik hobbieloos was zou ik dat niet doen. Me moeder wil heeel graag dat ik ga stijldansen, maar nee bedankt. Dat wil ik niet :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    Haha, zelfs als ik hobbieloos was zou ik dat niet doen. Me moeder wil heeel graag dat ik ga stijldansen, maar nee bedankt. Dat wil ik niet :P

    Het is best nuttig af en toe. Bijvoorbeeld op trouwerijen ofzo, als ik dan met die gozert moet dansen. -___- Kan ik beter dansen dan die bruidegom. Mensen kijken van; 'Wtf'. Haters gonna hate.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Het is best nuttig af en toe. Bijvoorbeeld op trouwerijen ofzo, als ik dan met die gozert moet dansen. -___- Kan ik beter dansen dan die bruidegom. Mensen kijken van; 'Wtf'. Haters gonna hate.

    Hahaha, omg dat lijkt me zo geniaal. Al die mensen denken dat je het niet kunt en dan word je de ster van de avond. Geniaaaaal!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.