• Mijn vader! Ik ben hier net nieuw, en begin nu al te zeuren. x] Maar hier kan ik het tenminste kwijt.(A) Komt het;

    Ik heb heel erg veel last van migraine. 2/3 keer per week ongeveer. Ik had gisteren ook hoofdpijn, en dan wil ik thuis blijven...Logish toch. Ik word er serieus GEK van. En dat is niet overdreven. Het steekt en bonkt enorm. Mocht ik eindelijk van mijn moeder thuis blijven, komt mijn vader beneden, en die gaat er tegenin. Hij zegt dat ik me aanstel, dat ik er niets aan doe, en dat ik gewoon naar school moet. Ik ben naar tig dingen geweest die niet hielpen; kinderarst, ziekenhuis etc. Ik lus eigelijk geen brood, neem het nu wel mee naar school. Die vent moet niet zeiken. Hij moet blij zijn dat ik brood eet op school, terwijl ik het eigenlijk niet eens lust!

    Dan zegt hij ook nog, dat hij ook wel eens hoofdpijn heeft maar dat hij ook gewoon naar zijn werk gaat. Nou, wat ben je geweldig! x_o Niet dus. Hij heeft wel eens een keertje hoofdpijn. Niet 2 keer in de week.

    Laat maar reacties achter, of niet. Ik deed dit gewoon omdat het er even uit moest...

    xoxoNath.

    ik vind idd dat je vader zeik:Y):Y)

    Oeiii lastig migraine
    njhaa volgens mij weet je pa gwn niet hoe erg het is. K weet niet, laat je moeder anders eens met hem praten ofzo dat het dus wél zo erg is.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Dat is natuurlijk best gemeen van je vader.
    Maar ga hem niet haten! Want ik heb mijn vader ook weleens achter het behang willen plakken, maar nu is hij overleden en dan besef je niet hoeveel je van iemand houd.


    -

    Dat is natuurlijk best gemeen van je vader.
    Maar ga hem niet haten! Want ik heb mijn vader ook weleens achter het behang willen plakken, maar nu is hij overleden en dan besef je niet hoeveel je van iemand houd.


    -

    Ik meen het hoor.


    -

    Dat is natuurlijk best gemeen van je vader.
    Maar ga hem niet haten! Want ik heb mijn vader ook weleens achter het behang willen plakken, maar nu is hij overleden en dan besef je niet hoeveel je van iemand houd.


    Oh, wat erg voor je. Tjsa, soms zit ik mijn vader uit te schelden in mezelf, en daarna heb ik weer hartstikke lol enzo, en dan...Snap ik niet waarom ik euhm...dat deed. 'Fzeuw. x_o

    (...)

    Oh, wat erg voor je. Tjsa, soms zit ik mijn vader uit te schelden in mezelf, en daarna heb ik weer hartstikke lol enzo, en dan...Snap ik niet waarom ik euhm...dat deed. 'Fzeuw. x_o


    Bedankt. x]
    Ja, die momenten heb ik ook gehad. Soms was ik écht bóós op hem, maar later proeste ik het weer uit van het lachen, snap je?
    Dus dat is echt best grappig.


    -

    Ik heb ook last van Migraine, ja. Dat is echt vreselijk.
    Ik slik wel anthibiotika 'fzeuu^^
    Jij ook trouwens?


    -


    Oew migraine heb ik ook zooooo stomm :s Echt vervelend ..