• Dit is de eerste keer dat ik zo'n gedicht schrijf. Meestal zijn mijn gedichten heel literair en ethisch gezien "mooi", maar ik wilde eens iets anders uitproberen. En ik wil héél graag kritiek. (:

    Blue Force Tracking


    Where there is a sea there are pirates...

    Crap, you made me los the game D:
    Maar ik vind 'm vet :] Mooi te vertalen naar het dagelijks leven.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Crap, you made me los the game D:
    Maar ik vind 'm vet :] Mooi te vertalen naar het dagelijks leven.

    Hahaha, dankjewel! En het is nog niet verloren hoor, je hebt nog 1 leven. C:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind 'm erg mooi, vooral dat met die levens is enorm goed bedacht! Alleen zou ik de cijfers onder de twintig wel voluit schrijven als ik jou was, dat doet men ten minste in de Nederlandse taal en 't zou denk ik wat mooier staan :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:29 ]


    “Love is a contradiction.”

    Het is een keer wat anders, zo heerlijk anders. Ik vind het een echt goed gedicht!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wil jij dan mijn nieuwe lezen? ^^

    The Art of Growing Up


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Chicklit schreef:
    Ik vind 'm erg mooi, vooral dat met die levens is enorm goed bedacht! Alleen zou ik de cijfers onder de twintig wel voluit schrijven als ik jou was, dat doet men ten minste in de Nederlandse taal en 't zou denk ik wat mooier staan :3

    Hey! Ja, ik dacht er ook eerst aan, maar eigenlijk heb ik het expres zo gedaan, omdat het over een soort virtuele wereld gaat, dus ik dacht dat cijfers beter zouden staan dan uitgeschreven getallen. :x
    Maar dankjewel voor je feedback, ik vind het heel fijn van je dat je de tijd hebt genomen om te lezen & te reageren! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Jamess schreef:
    Het is een keer wat anders, zo heerlijk anders. Ik vind het een echt goed gedicht!

    Aww dankje! <3


    Where there is a sea there are pirates...