• Ik slik de pil, -yasmin- omdat ik erg last van puistjes had. Nja het hielp opzich wel en ik ben nu 3maanden verder en slik het nog steeds, maar opeens is het weer heel erg, ik vraag me echt af hoe kan dat ?xx<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!
    Ik denk niet dat je verslaafd graakt aan de pil, want als je hem wilt nemen moet je hem nemen, want anders werkt ie niet. De pil is tegen kinderen krijgen moest je het niet doorhebben. :|


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!

    Srsly, zat je met je hoofd in je kont ofzo? :"D
    Ten eerste, De pil is NIET mentaal verslavend. Ten tweede, puisten met foundation bedekken? Hell no, tenzij je nóg meer puisten wilt. Ten derde, je lichaam is niet lichamelijk verslaafd, hij is gewend aan de pil.
    Oh lolz, teh fuq. Wie heeft ooit bedacht dat de pil mentaal verslavend is? :"D
    Heb je ooit iemand horen zeggen 'Ik ben high door de pil?' :"D
    Zo ja, dan bedoelden ze waarschijnlijk andere pillen. :"D

    Anyway, een zwaardere pil aan vragen en je gezicht twee keer per dag heel goed reinigen met water (:


    your eyes are like stars in the night.

    ^
    Foundation verstopt niet als je je gezicht schoonmaakt met een speciale reinigingsmelk/cleanser. In Nederlands water zit kalk en dat droogt uit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    ^
    Foundation verstopt niet als je je gezicht schoonmaakt met een speciale reinigingsmelk/cleanser. In Nederlands water zit kalk en dat droogt uit.

    Ik heb anders nergens last van, en met foundation en welk ander spul erbij dan ook wel.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb anders nergens last van, en met foundation en welk ander spul erbij dan ook wel.
    Dat verschilt per persoon, maar water zelf is niet de beste optie.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!
    *staat met een wtf gezicht naar het beeld te staren*

    OT:
    uhh reinigins spul :'D? kruitvat huismerk is goed vooral de talg gebeurden ding mijn puistjes zijn dan binnen een paar dagen weg _O_ (en dat voor een huismerk :"D)


    Shoganai i ne~

    Poseidon schreef:
    (...)
    Srsly, zat je met je hoofd in je kont ofzo? :"D
    Ten eerste, De pil is NIET mentaal verslavend. Ten tweede, puisten met foundation bedekken? Hell no, tenzij je nóg meer puisten wilt. Ten derde, je lichaam is niet lichamelijk verslaafd, hij is gewend aan de pil.
    Oh lolz, teh fuq. Wie heeft ooit bedacht dat de pil mentaal verslavend is? :"D
    Heb je ooit iemand horen zeggen 'Ik ben high door de pil?' :"D
    Zo ja, dan bedoelden ze waarschijnlijk andere pillen. :"D

    Anyway, een zwaardere pil aan vragen en je gezicht twee keer per dag heel goed reinigen met water (:
    HAHHA. oke dus dan een afspraak met de dokter maken en een zwaardere pil vragen. x,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Yoseob schreef:
    (...)Dit is een beetje overdreven. Zoveel vrouwen zijn aan de pil en zijn niet verslaafd. Je moet het gewoon elke dag slikken... :S

    0_o das waar xd

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:06 ]


    -

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!
    Na 3 maanden stoppen met de pil omdat je weer puistjes krijg? Ik ben al vier jaar aan de pil en heb mentaal nergens last van hoor :P?


    Life is hard and then we die

    Trouwens, volgens mij snap ik nu waarom mijn puistjes steeds terug komen XD Moet toch maar gewoon clearasil gebruiken denk ik :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Trouwens, volgens mij snap ik nu waarom mijn puistjes steeds terug komen XD Moet toch maar gewoon clearasil gebruiken denk ik :P

    nee clearasil werkt juist niet, je moet garnier gebruiken, die producten werken veel beter hihi ;3

    ik slikte de diana 35 tegen acne
    heb nu de yasmin, maar niet tegen acne
    ik vind opzich dat die pil nooit helpt tegen acne

    ik ben ook ermee gestopt. je slikt gewoon onnodig hormonen als je hem toch niet nodig hebt (als je een vriendje hebt, you know what i mean). Ik ben in een jaar 5 kilo dikker geworden erdoor en zeker nu de dokter per ongeluk een zwaardere pil heeft voorgeschreven --'. ben echt blij dat ik ermee mag stoppen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    drink je melk? Want van melk krijg je meer puistjes! En als je het erg vervelend vindt, dek het dan af met foundation!


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    JoyceStyles schreef:
    drink je melk? Want van melk krijg je meer puistjes! En als je het erg vervelend vindt, dek het dan af met foundation!


    dat moet je juist niet doen
    foundation verstopt je poriën en dan krijg je nog meer puistjes
    ervaring