iemand had eens een foto van mij op haar netlog gezet terwijl ik van niets wist
ik heb nu geen netlog meer want das een brolsite, xD ookal heb je et nu over hyves, das allemaal etzelfde.. x)
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Weetuje, eigenlijk maf je geen foto's van iemand anders op het internet plaatsen zonder die persoon zijn toestemming (dat is schending van de privecy) Maar natuurlijk ligt dat bij beroemdheden anders ^^ Maar je kan haar dus zeggen dat Als jij de foto er niet op wilt ze hem weg MOET halen, en als ze natuurlijk respect voor je heeft, doet ze hem ook weg
Dat doe ik!<3 Anders mogen jullie haar spammen op quizlet met PB's
ik had dat ook, met mijn vorige "vriendin".
Ze had zonder dat ikke het wist, opeens een foto genomen. Ik stond daar echt heel dom op. En toen heeft ze 'm op hyves gezet,maar waar ik nog het meeste boos over was; Ze had er zo bij geschreven ; "IK BEN EEN PIEMEL!" en sinds toen heb ik ruzie met haar
ik had dat ook, met mijn vorige "vriendin".
Ze had zonder dat ikke het wist, opeens een foto genomen. Ik stond daar echt heel dom op. En toen heeft ze 'm op hyves gezet,maar waar ik nog het meeste boos over was; Ze had er zo bij geschreven ; "IK BEN EEN PIEMEL!" en sinds toen heb ik ruzie met haar
Mijn vriendin is trouwens ook slachtoffer geweest van een enorme naaistreek. Ze had eens een slaapfeestje met haar 'vriendin' en die 'vriendin' heeft een foto van haar gemaakt terwijl zij sliep en een teddybeer vasthield.
Jaren later toen ze bij elkaar op school zaten (op mijn school dus) verspreidde de 'vriendin' die foto in haar klas waardoor mijn vriendin helemaal van streek raakte.
Dit soort dingen zijn echt niet grappig. Iets wat begint als onschuldig knippen met de camera kan mensen echt kwetsen en ik vind dat vooral jongeren goed in hun achterhoofd moeten houden dat ongewenst foto's maken verboden is.
MetalMafkees heeft gesproken.
Ik zou dus ook een nog lelijkere foto van haar erop zetten, dan vragen waarom ze het doet, als ze zegt dat ze hem gaat verwijderen en ze doet het ook dan is het oké
En als ze zegt dat ze dit doet voor de 'fun' kraak je haar hyves en verneuk je heel haar hyves