• Dat als je een verhaal schrijft je het begin altijd heel snel doet en het liefst over wilt slaan omdat je meteen aan de leuke stukken wilt beginnen?
    Ik heb dat nu en het is echt heel irritant, want zo krijg ik nooit een goed begin. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het altijd best wel sloom gaan, maar langzamerhand komen de leuke stukken ook wel. Het is nu eenmaal het lastige aan een boek schrijven dat alles goed moet en niet alleen de leuke stukken :')


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    Ik vind het altijd best wel sloom gaan, maar langzamerhand komen de leuke stukken ook wel. Het is nu eenmaal het lastige aan een boek schrijven dat alles goed moet en niet alleen de leuke stukken :')


    Precies en daarom doe ik het begin altijd driehonderd keer over 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha. Ik begin er altijd aan te schrijven en dan prop ik gewoon overal een leuk stuk in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meestal als ik een leuk stuk in me hoofd heb dan is het stukje wat daartoe lijd bagger.. alleen omdat ik naar dat stukje wil


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Meestal als ik een leuk stuk in me hoofd heb dan is het stukje wat daartoe lijd bagger.. alleen omdat ik naar dat stukje wil

    Het begin is meestal eht moeilijskt ja. :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AshKetchum schreef:
    (...)

    Precies en daarom doe ik het begin altijd driehonderd keer over 8D


    Ik ook, maar niet bij gewone stories hoor. Die zijn niet zo belangrijk :')
    Man, ga nooit een boek schrijven en als je er al aan begonnen bent; Heel veel suc6 ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Sudowoodo schreef:
    Meestal als ik een leuk stuk in me hoofd heb dan is het stukje wat daartoe lijd bagger.. alleen omdat ik naar dat stukje wil


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Het begin is makkelijk daarna word het bij mij moeilijk(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Light eraan hoe goed het geschreven is, maar als ik er niet snel inkom doe ik het ook.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    ik zit aan hoofdstuk 20 en het échte verhaal moet nog komen


    Cool, neat, swell -Cry

    I know the feeling.
    Teveel leuke ideeën die pas in het midden van het verhaal kunnen gebeuren, en het begin krijg ik dan maar niet voor elkaar.


    There's power in the words you whisper.

    Sincerity schreef:
    Light eraan hoe goed het geschreven is, maar als ik er niet snel inkom doe ik het ook.


    I love you Tim

    Nee, ik praat mezelf altijd vast, zodat ik niet meer verder kan, en dan krijg je van die vage oplossingen, die het niveau van het verhaal heel hard omlaag halen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'