• somebody once told me the world is gonna roll/blow blabla...(cat)




    Want ik moet het kunnen spelen op de keyboard of piano of hoe die dingen in het muzieklokaal heten, dus ik haat mijn leven. Want school heeft het verpest in drie dagen -zolang moest ik erheen-. En ik ben dus gek geworden van dit liedje.

    Iemand zelfde probleem? Of hebben jullie nu ook een hekel aan een liedje?
    (cat)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:28 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Doet me op een of andere manier aan 5 jaar geleden denken?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik HOU van dat lied....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hm, dat is nog neit zo erg... Wij moesten "Ik voel me zo verdomd alleen" en "Het is een nacht" leren. Het enige léúke nummer dat we hebben behandeld was Penny Lane, en dat was maar een half uur en toen werd er niet meer op ingegaan.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hilton schreef:
    Is best leuk liedje:Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    By the way, dankzij dit topic zit dat numemr nu constant in mijn hoofd (joehoe)
    She was looking kind of dumb, with her finger and her thumb, in the shape of an L on her forehead...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 11:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahaha, dat liedje kan ik helemaal mee zingen lol. Die heb ik platgedraaid.

    alles beter dan het intro van Pirates of the Carribean. Dáár word je gek van...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ja, met muziek moesten wij Bubbly van Colbie weet ik veel kennen, echt miljoen keer gezongen en dan zat ik vrijdags nog in een band en gingen we élke keer What I've Done van Linkin Park spelen. Nu kan ik die liedjes echt niet meer horen :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ah, vreselijk. Zodra een liedje voor school moet is het niet leuk meer!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sigh. Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt als je het 30x achter elkaar moet repeteren, maar wij moesten onze eigen blues componeren... En toen we dat project af hadden, gingen we het hele jaar alleen maar nummers doen die onze muziekleraar leuk vindt. Wat zijn smaak is? Nou, alles van Linkin Park en Green Day. Aaaarrrghh... -.-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I like the song. Maar als je hem zo vaak draait dan is het gewoon écht niet meer leuk. Dan is zo'n nummer verpest.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    aaaahh je maakt me bang ik moet dat liedje ook leren!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ken het al helemaal uit mijn hoofd :P

    Me loves this song <3


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Toen ik nog op dansen zat werd ik ook gek van het liedje waarop we dan moesten dansen voor een optreden. (joehoe)


    -

    dit liedje ken ik van ultimate band op de ds:Y) me likes it_O_


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.