• Vannacht droomde ik dit:

    Ik was samen met Ash, Dawn en Brock (ja van pokémon ja) en nog een stel andere (waaronder mijn zus) door een bos aan het wandelen. Plotseling liep Pikachu weg. Zomaar uit het niets. Ash was in paniek maar toen werd het al weer licht en vonden we een opvang huis waar we met onze hele groep mochten over nachten. Toen gingen we Pikachu zoeken alleen toen werd het donker en toen liep weer een pokémon weg. Dat vonden we vreemd. Toen werd het weer licht en gingen we verder zoeken. Uiteindelijk besloten we dat de helft ging slapen en de rest verder ging zoeken. Ik ging slapen en ik zou s'nachts zoeken. Dus ik deed dat alleen toen wilde mijn pokémon weg lopen. Dus ik tilde hem op en riep: 'Ik laat je niet gaan.' Toen zei hij (ja mijn pokémon kon praten) 'Mijn lichaam heeft een eigen wil gekregen.' En toen worstelde hij zich los en ging er gillend vandoor.
    Toen werd ik wakker.


    Nu leek het me leuk om daar een story over te maken.
    Dus:
    Doen/ niet doen?
    Onbekende personen of Pokémon?


    Kan zijn dat er schrijf fouten staan. Sorry maar ik heb dit snel getypt terwijl ik stiekem hartstikke moe ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HAHAHAHA!
    Maak maar, haha, dit wordt nog leuk. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Uhm, je kan altijd proberen, en het is echt een vage droom.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En Sneaseltje was er niet? (huil)
    Lijkt me wel leuk, ja. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captain schreef:
    HAHAHAHA!
    Maak maar, haha, dit wordt nog leuk. :'D


    Nu weet je ook gelijk wat voor onzin ik droom


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijkt me best wel geniaal als je daar een story over maakt! Doen!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leuke droom. heb ik ook wel eens gehad en gekste is .. hun zijn dan gwn tekenachtig en ik ben gwn normaal..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maar nou weet ik niet of ik nou onbekende poppetjes moet gebruiken of pokémon...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een pokémonstory. doen doen doen!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    HeyApple schreef:
    Maar nou weet ik niet of ik nou onbekende poppetjes moet gebruiken of pokémon...


    met Pokémon (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    HeyApple schreef:
    Maar nou weet ik niet of ik nou onbekende poppetjes moet gebruiken of pokémon...


    wat voor beesten wou je dan laten weglopen :O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    wat voor beesten wou je dan laten weglopen :O


    Mensen. Woesh


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Mensen. Woesh


    hmm ok


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pokémon gebruiken ipv onbekende personen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Het word dus pokémon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    Uhm, je kan altijd proberen, en het is echt een vage droom.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James