• Ik had dus ruzie met mijn broertje en toen was hij mijn kamer ingelopen - waarom, weet ik niet. En toen draaide ik snel het slot om en gooide de sleutel op de boekenkast in mijn kamer. VIEL 'IE ERACHTER! Dus mijn broertje helemaal kwaad en hij wilde zo snel mogelijk mijn kamer uit en me beschuldigen van opsluiting - 't was maar een grapje en wist ik veel dat de sleutel achter de kast zou vallen? Anders was hij binnen een minuut weer buiten.
    Maar helpen deed hij niet.
    Dus ik helemaal in mijn eentje die kast verplaatst en de sleutel gepakt. Pfoeee, 't was echt een rotzooi, want alles moest uit de kast gehaald worden...
    Hij de kamer uit, ik mijn kast weer op orde brengen...

    Wie heeft zichzelf ook weleens (perongeluk) opgesloten?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:28 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Yarilo schreef:
    Weet je dat dat best wel een enorme fail is? :'D
    Zo maak ik ze niet snel, nee. Al zou het me niet verbazen als het wel een keer zou gebeuren. :'D


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb mijn oma wel eens in de kelder opgesloten, haha. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toen ik klein was 7 of 8 jaar ging ik eens bij een jongen spelen.
    We gingen -denk ik- naar zijn kamer maar als je die deur toe doet geraakt hij niet meer open.Dus ja die deur was toe gevlogen.Gelukkig was er een raam naar de tuin toe dus we riepen zijn jonger broertje en die kwam ons redden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    In de WC, de klink brak af. Tsja, dan sta je daar he.


    once a directioner, always a directioner.

    ik heb dat 2 keer gehad ja.. en geloof me, het was doodeng ik was toen 4 ofzo en 10


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gelukkig nog nooit gehad ;p


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Wij hebben buiten een deur die alleen naar buiten gaat. Mijn hond moest pissen 's ochtends dus ik liet hem naar buiten, toen viel de deur dicht en iedereen sliep --'

    en ook een keer in ons appartement in Duitsland moest ik OOK naar beneden lopen met de hond, was ik vergeten een sleutel mee te nemen. Toen heb ik een uur staan kletsen in mijn pyjama met bouwvakkers die Duits waren en ook geen sleutel hadden --'

    Whaha :)
    Toen ik nog maar net verhuisd was (wat nu al meer dan 8 jaar geleden is) spande de deur van mijn kamer nogal... Ik wou mijn kamerdeur dichtdoen, trek ik er zo hard aan, zit hij in het slot, maar heb ik de klink eruit getrokken!
    Ik stond daar dan met die klink in me hand, opgesloten in me kamer & ik kreeg die klink niet in de deur. Heb ik geropen naar me mama, maar zij hoorde me niet, deed ik het raam open en riep ik naar papa die buiten werkte, hij heeft de deur dan terug open gedaan XD

    En dan ook nog eens in het eerste jaar (brugklas dus) gingen we gaan schaatsen in de winter. Dat was nietecht mezelf opsluiten maar kom. Het was woensdag en ik had sochtends beslist om een andere broek aan te doen dan gepland omdat die warmer was. Mijn gsm liet ik thuis omdat ik klungelig ben (= als ik val, kon hij kapot zijn). Dan over de middag ben ik met een de vader van een vriendin naar huis geweest, zette hij mij thuis af, taste ik in mijn broek (waar ik de dag voordien mijn sleutels in had gestoken) Had ik wel een andere broek aan! Ik dacht, da gaat hier niet zo lang duren, kwartiertje ofzo. dus ik riep mijn kat om me gezelschap te houden. Hij kwam niet af, wat raar is/was. Ik keek naar binnen, zat mijn kat met zielige ogen naar me te kijken van: waarom kom je niet naar binnen?
    Het duurde uiteindelijk een héél uur en ik verging van de kou want het was aan het vriezen en mijn sokken/wanten waren nat van te schaatsen

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 16:40 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Van de zomervakantie nog
    Ik ging met een vriendin mee naar de bergjes en we gingen zo naar de wc. De deur ging niet goed dicht dus wij trekken een keer had, valt de deurklink eraf. Toen hebben wij haar vader gebeld die ons samen met de mevrouw van het restaurant ons bevrijde

    Ik sluit me heel vaak op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee nog nooit gebeurd. ;'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Nee nog nooit gebeurd. ;'D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb een keer mijn broertje in het hok geduwd en toen de deur afgesloten (';
    Dat was wel leuk, vooral het gesmeek en gejank (';
    alleen jammer dat ik straf kreeg van mijn ouders, achja.


    Me so good.

    Uhm, een keer op school ;$
    Ik was met mijn vriendin in de kleedkamer aan het kletsen en we gingen buitengymen. Toen liepen we langs de w.c en zagen we dat er iets over mijn vriendin geschreven stond. En ja, daar ga je natuurlijk overheen kalken! Dus wij een stift pakken, w.c in gegaan en erover heen schrijven. Toen deed zo'n stagemens -.-' de kleedkamerdeur opslot. Wij (lkkr blond) hadden niks door en gingen vrolijk door met schrijven. Na een tijdje wouden we dus uit de kleedkamer gaan. Toen was de deur op slot. Dit klinkt misschien heel grappig (vonden wij dan in het begin) maar na een halfuur is het niet meer leuk.

    Later werden we dus gered door de concierge. SUPERMAN!
    Ik heb er alsnog een trauma aan. Vooral als je daarna nog straf krijgt voor 'spijbelen'. Gawd, wat ben ik blij dat ik van die school af ben! :'D


    Only happines will devour my soul.

    Titanium schreef:
    Uhm, een keer op school ;$
    Ik was met mijn vriendin in de kleedkamer aan het kletsen en we gingen buitengymen. Toen liepen we langs de w.c en zagen we dat er iets over mijn vriendin geschreven stond. En ja, daar ga je natuurlijk overheen kalken! Dus wij een stift pakken, w.c in gegaan en erover heen schrijven. Toen deed zo'n stagemens -.-' de kleedkamerdeur opslot. Wij (lkkr blond) hadden niks door en gingen vrolijk door met schrijven. Na een tijdje wouden we dus uit de kleedkamer gaan. Toen was de deur op slot. Dit klinkt misschien heel grappig (vonden wij dan in het begin) maar na een halfuur is het niet meer leuk.

    Later werden we dus gered door de concierge. SUPERMAN!
    Ik heb er alsnog een trauma aan. Vooral als je daarna nog straf krijgt voor 'spijbelen'. Gawd, wat ben ik blij dat ik van die school af ben! :'D


    Die is echt gemeen zeg! :8


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ikzelf heb een keer opgesloten gezeten in de kamer van mijn moeder, samen met mijn moeder en broertje. Toen hebben we het ruitje in de deur eruit geslagen en ben ik erdoorheen geklommen om de deur van buiten open te doen, want de deurklink zat er aan die kant nog wel aan.

    En mijn vader heeft een keer opgesloten gezeten in de badkamer. Daar was de klink er ook afgevallen. Toen heeft hij ook dat ruitje eruit gehaald en moesten mijn broertje en ik hem daardoor heen gereedschap aangeven en hem helpen de scharnieren los te maken. Hij kon alleen zijn hoofd en een arm door dat raampje heensteken, haha. Dus toen zijn we de halve dag beziggeweest om met een hamer de scharnierschroefjes los te timmeren, zodat de deur eruit gegooid kon worden. We hebben het nog op camera ergens, want we lagen zo in een deuk dat we het hebben gefilmd.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 17:00 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle