• One direction stole my fucking heart.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:24 ]


    Some things are changing too much.

    IK WOON IN ALMERE, FLEVOLAND. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    JEA.
    maar ik ga misschien met nog iemand (:
    dus dan gaan we met z'n 4e
    ik hoop zo hard dat ik mag!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HELLOO(:
    IK BENN ER WEEEER!
    heb ik iets gemist?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:38 ]


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    HELLOO(:
    IK BENN ER WEEEER!


    WELCOME BACK!!! Ik kan het ook (nerd)

    Nouis schreef:
    HELLOO(:
    IK BENN ER WEEEER!
    heb ik iets gemist?
    HAAAAAAAAI & niet echt, alleen een super super super goede auditie bij x factor, ze heeft Louis laten huilen & Kelly


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)HAAAAAAAAI & niet echt, alleen een super super super goede auditie bij x factor, ze heeft Louis laten huilen & Kelly


    aaawh okaay die kijk ik nog wel ff terug nu(:


    What's so bad about being different?

    ielll op dat plekje op mijn oor waar mijn stijltang gloeiend heet tegen aan is gekomen voelt het zeg maar heeel anders aan, en mn zus zegt dat je ook ziet dat het verbrand is ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nee...!!! ): Het was heel fijn om jullie "gekent" te hebben, maar ik ga nu mezelf ophangen. Heeft iemand een touw voor me? En weet die gene ook hoe je een strob knoopt? =D

    Narry schreef:
    Nee...!!! ): Het was heel fijn om jullie "gekent" te hebben, maar ik ga nu mezelf ophangen. Heeft iemand een touw voor me? En weet die gene ook hoe je een strob knoopt? =D
    WATWATWAT ;o;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    Nee...!!! ): Het was heel fijn om jullie "gekent" te hebben, maar ik ga nu mezelf ophangen. Heeft iemand een touw voor me? En weet die gene ook hoe je een strob knoopt? =D


    WAT;O


    What's so bad about being different?

    Oh niks bijzonders alleen dat ik bij een stelletje kut kindjes in de klas ga komen -.- Kindjes die al hebben beloofd mijn leven te verpesten alleen maar omdat ik het voor mijn vrienden opnam. En de meesten weten wel dat als ze mij pesten dat ze een klap kunnen krijgen (cat) maar dat betekend niet dat hun opmerkingen geen pijn doen.
    Ik heb gewoon geen zin in nog zo'n soort jaar. ben vroeger toen ik nog jonger was best wel vaak gepest
    Oké dit was mijn gezeik, geeft iemand me nog een touw? =D

    Ohja de reden dat ze mij zouden kunnen pesten is omdat ik het opneem voor anderen, die dat blijkbaar niet voorzich zelf kunnen, omdat ik een grote mond heb en omdat ik gewoon die populaire kindjes niet kan uitstaan >.<

    Narry schreef:
    Oh niks bijzonders alleen dat ik bij een stelletje kut kindjes in de klas ga komen -.- Kindjes die al hebben beloofd mijn leven te verpesten alleen maar omdat ik het voor mijn vrienden opnam. En de meesten weten wel dat als ze mij pesten dat ze een klap kunnen krijgen (cat) maar dat betekend niet dat hun opmerkingen geen pijn doen.
    Ik heb gewoon geen zin in nog zo'n soort jaar. ben vroeger toen ik nog jonger was best wel vaak gepest
    Oké dit was mijn gezeik, geeft iemand me nog een touw? =D
    ik wil eerder hun een touw geven :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OHJA Esther, heb jij toevallig hyves? :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    OHJA Esther, heb jij toevallig hyves? :Y)


    Ik zit nooit op hyves x'D haha