• Aangezien ik me toch verveel ga ik mijn verhaal over het survivelen met school gisteren vertellen. Ik zit nu in de eerste dus hadden we kennis maak dag en gingen we survivelen. Eerst gingen we golven, vond ik niet zo leuk maarja. Daarna gingen we met geweren schieten, ik schoot zelf alleen met de handpistool want die andere vond ik eng D: Alleen dat omknakken van zo'n ding, zodat je er in kogeltje in kan die is echt zóó zwaar! D: En dat deed ik dus door m'n buikspieren aan te spannen en dan breken op je buik zegmaar. Dat is echt een afrader... Daarna gingen we mountainbiken wat wel leuk was, alleen dan in allemaal kleine paadjes in een bos door het gras en toen knalde ik bijna tegen een boom. En die fietsen zitten hardstikke vaag. Ik had echt het idee ofdat ik steeds wiebelde en ik eraf kon vallen D: En daarna gingen we naar zo'n veld en daar kon je kratjes stapelen. Dan word je aan een touw vastgemaakt en dan kan je op bierkratjes zitten en dan moet iemand ze aangeven en dan ga je steeds hoger. En toen zat ik mooi 5 meter boven de grond (krul) Maar toen ging het wiebelen en toen wou ik niet meer stapelen en toen moest er iemand mijn ding omgooien waar ik opzat en toen hing ik in de lucht aan een touw. Daarna kon je nog tokkelen en in een paal klimmen, heb ik ook gedaan. Was wel leuk. :'D Als laatste kon je naar zo'n survivelbaan met touwen over het water, met vanallemaal verschillende dingen die je moest doen. Bij de ene over het water zwieren etc. :'D Alleen omdat ik me zo moest vastpakken aan alles en trekken over en met golven en mijn handen enzo, werd ik vanmorgen wakker en had ik spierpijn op plekken waar ik niet eens wist dat ik daar spieren had D: Vooral in m'n buik door dat pistool, hehe. :'D Maar onze klas is wel echt super leuk, en het was heel gezellig! Ondanks ik bij die laatste met die over de sloot in dat slootje ben gevallen en ik m'n voeten gewoon daarin weg voelde zakken en de kant niet op kwam en ging gillen maar het was leuk... Héél leuk. :'D En alles overleefd. :'D En dat allemaal terwijl ik afgelopen jaar een hele heftige rugoperatie heb gehad en het allemaal met ijzer vastzit. Ik ben dan nu wel heel blij dat ik nu gewoon weer zo goed als alles kan behalve een koprol. :'D 't maakt me wel blij want ik dacht dat ik echt helemaal niet zo veel meer zou kunnen.

    Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:16 ]

    Doet me denken aan et survivelen wat ik toen moest doen.. met zo'n apenbrug ofzo over een sloot.. was ik bijna aan het eind moest ik bijna weer terug.. de touwen hingen te ver uit elkaar XD dus iemand aan de andere kant ging aan de bovenste touw hangen zodat ik alsnog de overkant haalde ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you