• Na 5 jaar krijg ik eindelijk een nieuwe fiets
    Ik zag een hele leuke bij jeriamiasse ofzo alleen die was er alleeen in het groen of wit. En er zouden nog ander kleuren kom en boor bij de nieuwe collectie, ik vond donkerblauw wel leuk.
    Maar toen gingen we naar een andere en daar hadden ze hem in het lichtblauw en die vind ik echt heel leuk
    Die mensen daar waren ook veel aardiger, die man ging hem gelijk halen en in elkaar zetten zodat ik er even op kon fietsen. Verpest mijn moeder het door te zeggen dat ze de donkerblauwe wil, maar ik mag toch kiezen.
    Ik hoop heel erg(en ik denkt het ook wel) dat ik deze krijg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vind hem echt leuk! (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    ik vind hem echt leuk! (:

    Dankje, Ik vind het ook super dus ik hoop echt dat ik hem krijg
    Ik wil gewoon geeen andere:Y)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die heb ik ook bijna gekregen 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DrarryOn schreef:
    Die heb ik ook bijna gekregen 8D

    Waarom bijna?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    retro(bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    Avox schreef:
    (...)
    Waarom bijna?


    Omdat mijn ouders toen een betere zagen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NIAM schreef:
    ik vind hem echt leuk! (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Leuke fiets. :p
    Dat mandje is handig. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb ook zo'n sorrt. Net iets anders, de mijne is van Cortina en legergroen. Maar wel met dat rekje. Die dingen zijn echt héerlijk. Ook als je er langere afstanden mee moet fietsen. En kwalitatief géweldig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zelf ben ik voor van die oude bommafietsen die je voor 15 euro in de kringloopwinkel kunt kopen, maar jouw fiets is een uitzondering. Die is echt mooi! (:


    If we had not a soul, music would have created it.