• Wie luistert er naar/kent het/vind ze ook geweldig? 8D



    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 2:18 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vond het leuk, totdat hij begon te grunten..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat was lang geleden ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken ze, luister ernaar en vind ze ook wel goed. Nedgang is denk ik zo mijn favo lied van ze.

    hellgirl1417 schreef:
    Ik ken ze, luister ernaar en vind ze ook wel goed. Nedgang is denk ik zo mijn favo lied van ze.


    Die clip is ook best vet gedaan! Werkte alleen niet hier met uploaden.
    Zelf vind ik Trollhammeren het leukste, omdat het zo vrolijk is. En die clip is ook awesome. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Not my taste...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @ Uneventful, wat niet is kan nog komen. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jup, dat is waar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    hier hou ik echt niet van, en ik ga er niet van houden ook.
    maar als jij het leuk vindt is het goed(krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    C18 schreef:
    Dat was lang geleden ^^


    Alis volat propriis.

    Die naam komt me vaag bekend voor, maar ik kan niet luisteren omdat mijn geluid even neit aan kan/mag :3


    Let it come and let it be

    Finntroll! <33


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik had er nog nooit van gehoord, maar vind het best leuk ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    BEARD schreef:
    Finntroll! <33


    Ze komen ook op Heidenfest dit jaar! Net als Alestorm & Arkona! ;D

    @ Flare, dat is mooi toch? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ze komen ook op Heidenfest dit jaar! Net als Alestorm & Arkona! ;D

    @ Flare, dat is mooi toch? ;D

    SHIIIIT. Nu moet ik gewoon geld gaan regelen, want ik MOET er heen! I mean, Alestorm, Arkona en Finntroll zijn echt amazing. Als Korpiklaani komt is het compleet. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    SHIIIIT. Nu moet ik gewoon geld gaan regelen, want ik MOET er heen! I mean, Alestorm, Arkona en Finntroll zijn echt amazing. Als Korpiklaani komt is het compleet. *O*


    Nee, die zijn wel eind september tijdens een open dag bij Baroeg. Ik MOET daarheen ... Korpiklaani voor niks, hoe vaak maak je dat mee? ._.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.