• Vandaag is de Assassins Creed Revelations beta van start gegaan. Is en beta die tot de 13e loopt. Vanaf de 9e is hij open voor iedereen met een ps3.

    Tussen nu en de 9e mogen alleen mensen met een psn+ account (betaald psn, gratis spellen af en toe en eerder betas in mogen) en mensen met een uplay account (iets dat je gratis aan kunt maken bij bepaalde ubisoft spellen, zoals de vorige Assassins Creed's)

    Mensen met een uplay of psn+ account kregen 31 augustus een code toegestuurd die toegang zou verschaffen tot de beta, en ervoor zorgde dat ze hem konden downloaden zodat ze vandaag konden spelen.

    Ik ben lid van uplay (zo kreeg ik een coole outfit in AC Brotherhood :D) maar heb geen beta key gekregen, en mijn twee mailtjes naar customer support zijn nog niet beantwoord...

    Mijn ziel huilt vanbinnen! Ach en wee! Denk aan al die rottige noobs die nu nog vrij kunnen rondrennen omdat ik ze niet kan assassinaten! (huil)

    EDIT: YAY! Ik heb eindelijk mijn beta key :D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 14:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap er helemaal niks van. --'
    (Het ligt aan mij denk niet meer helder op dit tijdstip.)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Heb je wel gewoon in je spamfolder gekeken?:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh well.. too bad. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Yarilo schreef:
    Heb je wel gewoon in je spamfolder gekeken?:Y)


    Jaaaa (huil)
    Teruggegaan tot 26 augustus maar niks xD ik heb een mailtje gestuurd of ze opnieuw willen sturen, maar ze schieten niet op D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Woohooo! Ik heb hem :D

    De beta is nog 3 dagen bezig, dus ik kan nog even spelen. MIJN DAG IS NU OFFICIEEL AWESOME :D
    *plakt zichzelf vast aan ps3*


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Woohooo! Ik heb hem :D

    De beta is nog 3 dagen bezig, dus ik kan nog even spelen. MIJN DAG IS NU OFFICIEEL AWESOME :D
    *plakt zichzelf vast aan ps3*


    Haha veel plezier (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daaayum, nice man! Ik had de COD-beta! Op x-box. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Daaayum, nice man! Ik had de COD-beta! Op x-box. 8D


    Die mag je houden, ik hou niet van cod xD
    Ik hoop nog steeds op een nieuwe unreal tournament fso, dat vond ik veel leuker :Y) Halo was ook wel leuk (de eerste tenminste, rest heb ik niet kunnen spelen omdat ik geen xbox heb)
    en battlefield! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    haha veel plezier (:


    Dank u :D
    zal wel leuken :D


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dank u :D
    zal wel leuken :D


    Lukken*

    Ps3 melted your brain. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Lukken*

    Ps3 melted your brain. :Y)


    Did I mention I hated you yet? >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap er werkelijk niets van hahaha.


    To infinity and beyond •