• Oh man, hystorical! <33 De eerste helft was echt saai, maar daarna.. bam, bam, bam! Goal after goal! <33

    I just love Oranje! ^^



    En ja, ik weet dat er al een topic over die wedstrijd is. Er was alleen nog geen topic om hun epic overwinning te vieren. (nerd)


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Oh dat vond ik zo lame. Ze lieten de vrouwen van John, Dirk of wie dan ook toch ook niet in beeld? Waarom dan die Yolanthe altijd wel weer?


    Bouchra van Persie is in beeld geweest (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Corsola schreef:
    (...)

    Bouchra van Persie is in beeld geweest (:

    Jaa, bij hoge uitzondering, nadat Robin zijn 4e goal had gezet. Toen konden ze niet anders x)


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Jaa, bij hoge uitzondering, nadat Robin zijn 4e goal had gezet. Toen konden ze niet anders x)


    Ja, inderdaad :')
    Heb toch echt liever Bouchra dan Yolanthe.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Meddows schreef:
    (...)
    San Marino. En ze hebben dus echt zwaar gewonnen! *O*


    Robin van Persie heeft het erg goed gedaan O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Haha, ja, maar ze speelden volgens een vriend van me ook tegen een bar slecht team :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, ja, maar ze speelden volgens een vriend van me ook tegen een bar slecht team :P


    nummer laatst.
    maar boeien, we hebben gewoon historie geschreven (yeah)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, ja, maar ze speelden volgens een vriend van me ook tegen een bar slecht team :P

    Klopt! Nummer 1 van de wereldranglijst tegen de nummer.. nou in elk geval, de laatste op de lijst. :')

    Maar hé, het blijft een monsterlijke score ;D


    ars moriendi

    Elke iets of wat degelijke voetbalploeg wint tegen een land als San Marino, maar oki.

    Kingcrawler schreef:
    Elke iets of wat degelijke voetbalploeg wint tegen een land als San Marino, maar oki.

    Neemt niet weg dat een elf-nulletje wel een topic waard is, niet?


    ars moriendi

    GO! HOLLAND! GO!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    (yeah) Huntelaar heeft 2 keer gescoord!!
    I <3 him so much!!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    dooddoenervo schreef:
    GO! HOLLAND! GO!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    niet gek met zo'n land net zo groot als de stad waar mijn school staat. Haha San Marino faalt gewoon.
    VIVA HOLLANDIA *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Futurism schreef:
    niet gek met zo'n land net zo groot als de stad waar mijn school staat. Haha San Marino faalt gewoon.
    VIVA HOLLANDIA *O*

    Ja erg toch? Het land onderaan de ranglijst tegen het land bovenaan. Dat is gewoon lomp x'D


    ars moriendi