• Oh man, hystorical! <33 De eerste helft was echt saai, maar daarna.. bam, bam, bam! Goal after goal! <33

    I just love Oranje! ^^



    En ja, ik weet dat er al een topic over die wedstrijd is. Er was alleen nog geen topic om hun epic overwinning te vieren. (nerd)


    ars moriendi

    Omg. Ik ben zó trots op jullie! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xIbrahim schreef:
    Ik vond het wel grappig, na dat goal van Wesley gelijk Yolanthe in beeld. Guus Meeuwis was daar ook.

    Oh dat vond ik zo lame. Ze lieten de vrouwen van John, Dirk of wie dan ook toch ook niet in beeld? Waarom dan die Yolanthe altijd wel weer?


    ars moriendi

    xIbrahim schreef:
    Ik vond het wel grappig, na dat goal van Wesley gelijk Yolanthe in beeld. Guus Meeuwis was daar ook.

    Dat is iets waar ik zo niet tegen kan! Elke keer weer die Yolanthe in beeld!
    Maar de wedstrijd was super leuk! De eerste helft was op het laatst wel stom, maar de tweede helft was echt geweldig!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    HAHAHAHAHAHAHAHAAH
    ownd.


    I live for the applause, you will die for it.

    inFAMOUS schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAAH
    ownd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    haha wij zaten er zo; ja ze moeten de 8-0 halen want dan hebben ze een nieuw record tegen san marino, hadden ze 8-0 wij, ja nu moeten ze de 10-0 halen. was het 10-0 zeiden we, nu nog 11 als het zou lukken, maar dat zal wel niet. BAM 11-0


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Omygod, ik kan als ik dit zie gewoon niet meer wachten tot het EK!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wij hebben de een na grootste nederlaag gegeven aan San Marino. Alleen Duitsland deed het een keer beter (13-0)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geilen bij Persie is zóóóó leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    NIALLH0RAN schreef:
    We gaan het EK gewoon winnen daarna het WK en dan is het Spain in your faces.*O**O**O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben geen voetbal fan maar ik heb gister wel gekeken 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uneventful schreef:
    Geilen bij Persie is zóóóó leuk.

    Die jongen heeft gewoon een ontzettend lekker bekkie! :9~

    @Cinna: Ofniet?! :D


    ars moriendi

    NIALLH0RAN schreef:
    We gaan het EK gewoon winnen daarna het WK en dan is het Spain in your faces.*O**O**O*


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik blijf het jammer vinden dat Afellay niet heeft kunnen spelen door een blessure bij deze geweldige historische overwinning



    Uneventful schreef:
    Geilen bij Persie is zóóóó leuk.


    _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Meddows schreef:
    (...)
    Die jongen heeft gewoon een ontzettend lekker bekkie! :9~

    @Cinna: Ofniet?! :D


    Jaaaa, en vooral als hij scoort. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.