WE ARE IN LOVE, BUT REALLY IN LOVE WITH FIVE BOYS.
they gave us an infection, the one direction infection.
'cause, they light up our world like nobody else!
Ik wilde eerst 1. Maar Harry heeft liever 2 of 3 kinderen &heeft al een naam bedacht voor z'n eerste dochter. ;o
Dus heb ik erover nagedacht en om het eerlijk tehouden heb ik besloten om er 2 te nemen. x'D
Haha, nou ik ben waarschijnlijk tot na mijn 22e bezig op school.
dan wil ik naar Engeland.
en dan wil ik een goede carrière in de hotelbranche..
dus dat wordt hem niet echt..
maar we gaan el met a onze gezinnen in een villa wonen samen, met eigen verdiepingen wellis waar zodat onze kinderen gezelligg samen in de tuin kunnen spelen en de vrouwen samen kunnen koken en dan praten we over de tijd dat we als een bende freaken zatten te fangrillen over ONZE mannen (;
ChelseaPayne schreef:
maar we gaan el met a onze gezinnen in een villa wonen samen, met eigen verdiepingen wellis waar zodat onze kinderen gezelligg samen in de tuin kunnen spelen en de vrouwen samen kunnen koken en dan praten we over de tijd dat we als een bende freaken zatten te fangrillen over ONZE mannen (;
Yeaah. (:
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
ChelseaPayne schreef:
Ik wil misschien chef-kok worden.
dus dan ga ik lekkere dingen maken (: