• WE ARE IN LOVE, BUT REALLY IN LOVE WITH FIVE BOYS.
    they gave us an infection, the one direction infection.
    'cause, they light up our world like nobody else!




    those boys light up our world like nobody else !

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:45 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)


    oh recht in myn arme (;

    Haha, ja.
    daar help ik je weer goed mee he.


    Some things are changing too much.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    mijn naam? Chelsea? hahaha hoezo?
    thanksss by the way (a)


    Idunno, ik vind het gewoon een mooie naam x'D

    maar wat ik me zo afvraag,
    als ze met zn 5en in 1 huis wonen, komen ze elkaar wel vaak genoeg tegen, maar mag je dan zeg maar ook typen wat de ander zegt? Ja, dat vind ik moeilijk als je met zo veel schrijft x'D want je weet eigenlijk niet zo goed hoe iemand ergens op zou reageren :s

    'kay. xD

    We waren vroeger vriendinnen, maar enkele zijn daar van afgedreven voor diverse redenen (Verhuizing, idk) en heel toevallig komen we met elkaar in een studentenhuis. (Toevallig, yeah right. It's destiny.)
    Sommige kunnen hetzelfde studeren, maar variatie vind ik persoonlijk altijd beter.
    er worden wilde feestjes gehouden en studeren komt er niet van tot er plots iemand van de school die er een melding van kreeg en er op moest gaan letten. Er komen dan regels en voorwaarden waar we ons aan moeten houden en met tegenzin voeren we dit dan uit. Hoewel het is dan te moeilijk voor ons en spreken dan gewoon af met de jongens en gaan ook stiemen naar feesten.
    Dit bouwt dan zegmaar alleen op verschillende manieren & verschillende personen want niet iedereen heeft hetzelfde karakter.

    Na enkele waarschuwingen en betrappingen worden sommige van ons, of wij allemaal, bijna van school gestuurd...

    Meer informatie/verbeelding heb ik niet. ;o
    Kan iedereen het volgen? xD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Samurai schreef:
    maar wat ik me zo afvraag,
    als ze met zn 5en in 1 huis wonen, komen ze elkaar wel vaak genoeg tegen, maar mag je dan zeg maar ook typen wat de ander zegt? Ja, dat vind ik moeilijk als je met zo veel schrijft x'D want je weet eigenlijk niet zo goed hoe iemand ergens op zou reageren :s

    daar heb je wel een punt.
    dat vind ik namelijk ook wel moeilijk.
    en om nou iedere keer te vragen wat voor antwoord er moet komen.

    ik denk dat je gewoon moet typen wat je denkt dat de ander zou zeggen..


    Some things are changing too much.

    Samurai schreef:
    maar wat ik me zo afvraag,
    als ze met zn 5en in 1 huis wonen, komen ze elkaar wel vaak genoeg tegen, maar mag je dan zeg maar ook typen wat de ander zegt? Ja, dat vind ik moeilijk als je met zo veel schrijft x'D want je weet eigenlijk niet zo goed hoe iemand ergens op zou reageren :s


    jaa dat heb ik ook :d
    anders maken we een kleine identiteit over ons personage,
    met een naam, leeftijd, studiekeuze, karakter, uiterlijk en zo en dan kunnen we zo wat uit het karakter afleiden hoe die zou reagere?


    i'm broken, do you hear me.

    Samurai schreef:
    maar wat ik me zo afvraag,
    als ze met zn 5en in 1 huis wonen, komen ze elkaar wel vaak genoeg tegen, maar mag je dan zeg maar ook typen wat de ander zegt? Ja, dat vind ik moeilijk als je met zo veel schrijft x'D want je weet eigenlijk niet zo goed hoe iemand ergens op zou reageren :s


    Ja dat kan, want je moet gewoon een beetje elkaars karakter na blijven doen en kijken of het goed in het verhaal past, wat wel moeilijk is als je het met z'n vijven doet. xD
    Het zou wel moeten en in principe doe je het in het perspectief van je eigen karakter. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    'kay. xD

    We waren vroeger vriendinnen, maar enkele zijn daar van afgedreven voor diverse redenen (Verhuizing, idk) en heel toevallig komen we met elkaar in een studentenhuis. (Toevallig, yeah right. It's destiny.)
    Sommige kunnen hetzelfde studeren, maar variatie vind ik persoonlijk altijd beter.
    er worden wilde feestjes gehouden en studeren komt er niet van tot er plots iemand van de school die er een melding van kreeg en er op moest gaan letten. Er komen dan regels en voorwaarden waar we ons aan moeten houden en met tegenzin voeren we dit dan uit. Hoewel het is dan te moeilijk voor ons en spreken dan gewoon af met de jongens en gaan ook stiemen naar feesten.
    Dit bouwt dan zegmaar alleen op verschillende manieren & verschillende personen want niet iedereen heeft hetzelfde karakter.

    Na enkele waarschuwingen en betrappingen worden sommige van ons, of wij allemaal, bijna van school gestuurd...

    Meer informatie/verbeelding heb ik niet. ;o
    Kan iedereen het volgen? xD


    I think it's great


    Some things are changing too much.

    ik vind het een leuk/goed idee :Y)

    ChaeRim schreef:
    'kay. xD

    We waren vroeger vriendinnen, maar enkele zijn daar van afgedreven voor diverse redenen (Verhuizing, idk) en heel toevallig komen we met elkaar in een studentenhuis. (Toevallig, yeah right. It's destiny.)
    Sommige kunnen hetzelfde studeren, maar variatie vind ik persoonlijk altijd beter.
    er worden wilde feestjes gehouden en studeren komt er niet van tot er plots iemand van de school die er een melding van kreeg en er op moest gaan letten. Er komen dan regels en voorwaarden waar we ons aan moeten houden en met tegenzin voeren we dit dan uit. Hoewel het is dan te moeilijk voor ons en spreken dan gewoon af met de jongens en gaan ook stiemen naar feesten.
    Dit bouwt dan zegmaar alleen op verschillende manieren & verschillende personen want niet iedereen heeft hetzelfde karakter.

    Na enkele waarschuwingen en betrappingen worden sommige van ons, of wij allemaal, bijna van school gestuurd...

    Meer informatie/verbeelding heb ik niet. ;o
    Kan iedereen het volgen? xD


    great idea(:


    What's so bad about being different?

    Yay. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ja dat kan, want je moet gewoon een beetje elkaars karakter na blijven doen en kijken of het goed in het verhaal past, wat wel moeilijk is als je het met z'n vijven doet. xD
    Het zou wel moeten en in principe doe je het in het perspectief van je eigen karakter. (:


    Klopt en iedereen vangt natuurlijk iets op een ander manier op... Zo het moet wel lukken, denk ik/hoop ik (:

    laten we nu brainstormen om een titel :D


    i'm broken, do you hear me.

    Bovendien, vooral tussen de 2 of 3 die zegmaar uit de vriendengroep waren wordt het zelfs wat zwaarder, want er is natuurlijk veel veranderd en is dan ook wat veranderd. Dus dit kan soms ook ruzies opleveren enzo.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    laten we nu brainstormen om een titel :D


    Mij niet gezien *verstopt zich achter een kussen*