• Ik ben een verhaal aan het schrijven over twee gedoemde verliefden, en ik ben nu op het punt dat ik moet beslissen of ik het verhaal gelukkig laat eindigen of niet. En ik twijfel enorm.
    Want terwijl ik het verhaal aan het schrijven was ben ik steeds meer van de twee hoofdpersonages gaan houden, en het breekt mijn hart als ik ze nu allebei dood laat gaan. Maar tegelijkertijd is het einde dat ik had bedacht heel mooi, hoe tragisch het ook is. Wat zal ik doen?

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ik schrijf altijd een sad ending, maar ik raak dan nooit echt gewend aan die personages omdat mijn verhalen maar tot 40 hf's gaan of minder... Maar weetje als ik jou was zou ik twee eindes maken, en daarna kijken welke het beste is.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    Ik schrijf altijd een sad ending, maar ik raak dan nooit echt gewend aan die personages omdat mijn verhalen maar tot 40 hf's gaan of minder... Maar weetje als ik jou was zou ik twee eindes maken, en daarna kijken welke het beste is.

^
    Dit is een goeie :]

No growth of the heart is ever a waste

Ik vind dat je je eraan moet houden zoals je het orgineel had bedacht (:

I've never told a lie, and that makes me a liar.

Ik zou ze vermoorden. In het originele idee was je dat van plan, en meestal is het beter om je daar aan te houden. (And I know how much it hurts :'( )

Alis volat propriis

Op een verhaal waar ik net ben begonnen ben ik van plan het derde persoon (dus niet de twee hoofdpersonen maar een kleine maar zeer belangrijke) als enige te laten leven. Het persoon waaruit het verhaal verteld gaat dood, gewoon omdat als ze blijven leven het een te voorspelbaar verhaal wordt.

Padalecki schreef:
    Sad ending! Dat laat een grotere indruk na. Kijk maar naar Romeo and Julia, The Titanic, The Notebook, ... Naar mijn weten zijn bekende liefdesverhalen vaak tragisch geëindigd. Nee, ik zeg niet altijd, maar toch vaak. (:

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)