• als je in een videoclip moest spelen?

    Een vriendin van mijn vriend speeld vaak in clips.
    Maar zij gaat dan echt ver.
    Soms veels te ver
    Ik zou denk ik net zo ver gaan als dit meisje:


    Vanaf 2:36.

    en jij?

    Hmm, ik zou geen sex hebben in 'n clip, maar wel zoenen of zo. Hehe.


    live the life you love

    Niet ver. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ligt eraan met wie? (krul)
    Nee, maar de muziek die ik leuk vind maakt nooit zulke clips l o l


    As travars

    En in een film? Als je een grote film rol krijgt aangewezen, je zou miljoenen verdienen. Zou je dan sex hebben voor de camera??

    Ik in ieder geval niet :X

    Ik kom toch nooit in een videoclip(cat)
    Ach ik zou nooit verder gaan dan kussen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zou hoe dan ook niet in een videoclip willen spelen. Dat is echt niks voor mij. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daystar schreef:
    En in een film? Als je een grote film rol krijgt aangewezen, je zou miljoenen verdienen. Zou je dan sex hebben voor de camera??

    Zoiets gebeurd toch nooit. En volgensmij overschat je het salaris van de gemiddelde acteur een beetje.

    OT: Jezus, wat een hoer.


    ars moriendi

    Square schreef:
    Ik zou hoe dan ook niet in een videoclip willen spelen. Dat is echt niks voor mij. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Daystar schreef:
    En in een film? Als je een grote film rol krijgt aangewezen, je zou miljoenen verdienen. Zou je dan sex hebben voor de camera??


    Als ze mooi is? DUH :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Meddows schreef:
    (...)
    Zoiets gebeurd toch nooit. En volgensmij overschat je het salaris van de gemiddelde acteur een beetje.

    OT: Jezus, wat een hoer.


    Ow hahah ja oke weetik :$ Ik overdrijf veelste veel :P

    Daystar schreef:
    En in een film? Als je een grote film rol krijgt aangewezen, je zou miljoenen verdienen. Zou je dan sex hebben voor de camera??

    Ik niet in ieder geval :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Voor een videoclip zou ik niet zo ver gaan, maar voor een film wel iets verder, denk ik.

    Zolang ik me kleren maar aanhoud ..
    Maar this sowieso niet iets wat ik snel zou doen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    (...)


    Op 1:55.


    Dat is dus zulke ranzige muziek dat je daar niet eens een clip van hoort te maken... Dat gaat al te ver...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes