• Oke ik moet dit even ergens kwijt.

    Er is een jongen op mijn school, hij zit in de tweede en ik in de derde.
    Ik vond hem al best lang leuk al meer als een half jaar ofzo..
    Hij kent me wel maar niet zo goed, en ik hij wist ook niet dat ik hem heel erg leuk vond alleen wel dat iemand van ons groepje hem leuk vond..
    Maar voor de vakantie hebben mijn vriendinnen het er perongeluk uit gefloept -.-'
    Hij keek me al aan voordat hij het wist, maar nu wijzen zijn vrienden heel de tijd naar mij als ik ze tegenkom en gaan ze allemaal praten enzo..
    Maar ik schaam me eigen zo erg dat ik hem niet eens meer aan durf te kijken, dus als ik hem op school tegen kom word ik helemaal rood, en nee dan negeert hij mij ook niet hea dan gaat hij me alleen maar aankijken -.-'
    Maar als het zo doorgaat komt er echt niks van..
    Heeft iemand tips? ik voel me echt dom nu.


    Believe.

    Gewoon eens op hem afstappen en vragen hoe 't gaat? Als hij gewoon normaal doet kan jij dat ook doen en misschien kan je eens wat afspreken dan met z'n twee, zodat je 't over jouw gevoelens kan hebben en wat hij daar voor voelt, als hij niks voelt kan je afspreken vrienden te blijven en 't er gewoon niet meer over te hebben en als 't wel wederzijds is dan ben jij lekker blij. En ik ben niet zo'n jongensexpert, maar dat hij zo naar je kijkt, zou dat niet een goed teken zijn misschien? In elk geval veel succes!


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Gewoon eens op hem afstappen en vragen hoe 't gaat? Als hij gewoon normaal doet kan jij dat ook doen en misschien kan je eens wat afspreken dan met z'n twee, zodat je 't over jouw gevoelens kan hebben en wat hij daar voor voelt, als hij niks voelt kan je afspreken vrienden te blijven en 't er gewoon niet meer over te hebben en als 't wel wederzijds is dan ben jij lekker blij. En ik ben niet zo'n jongensexpert, maar dat hij zo naar je kijkt, zou dat niet een goed teken zijn misschien? In elk geval veel succes!


    Dankje (flower)
    Maar het probleem is dus dat ik niks durf.. :$


    Believe.

    BieberShines schreef:
    (...)

    Dankje (flower)
    Maar het probleem is dus dat ik niks durf.. :$


    Door de zure appel heen bijten


    La credenza è una medicina contro il timore

    Precies wat Charleston zegt.