• The girl behind the voice[JB]


    Mary is een verlegen, gepest meisje met een enorm zang talent. Maar op een avond hoort dé Justin Bieber haar zingen. Hij belooft zichzelf dat hij zal ontdekken wie dat meisje achter de stem is. Ondertussen begint hij dingen voor Mary te voelen. Hij komt erachter dat zij dat meisje achter de stem is. Het liefst zou hij haar in één klap beroemd maken, maar dat gaat niet zo makkelijk. Hij moet eerst het vertrouwen van Mary zien te winnen

    The girl behind the voice[JB]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Had je hier niet al dit topic voor?..


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Had je hier niet al dit topic voor?..


    He nee he, je was me voor. (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    He nee he, je was me voor. (no_chears)

    Haha, sorry. Maar ik zag de story zo plots staan en ik dacht "Was hier niet al een topic van?" en toen ik 'm zocht kwam ik 'm inderdaad al eerder tegen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Had je hier niet al dit topic voor?..

    Ja maar die mag ik toch niet naar boven schoppen? Ik wou hem onder aandacht brengen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je mag hem naar boven schoppen als er een nieuw hoofdstuk is ofzo, en je de link geeft.
    Niet dubbele topics maken @_@


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Je mag hem naar boven schoppen als er een nieuw hoofdstuk is ofzo, en je de link geeft.
    Niet dubbele topics maken @_@

    O


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:
    (...)
    Ja maar die mag ik toch niet naar boven schoppen? Ik wou hem onder aandacht brengen

    Als je een nieuw hoofdstuk hebt of meerdere nieuwe die je in een bericht wil posten, mag je 'm wel schoppen. Desnoods vraag je dan een mod of je 'm mag schoppen, want dubbele topics aanmaken mag juist helemaal niet.
    Achja ^^


    “Love is a contradiction.”

    Je mag hem omhoog halen met een nuttige reactie, niet met: 'Kom op mensen, lees hem!'
    En dubbeltopics mogen inderdaad ook niet, dus je zal het met je eerste topic moeten doen. :3

    > slotje


    Let the Night embrace you