• Wat is nou het verschil tussen gaatje in je oor en een piercing in je oor?
    - ik ben in een domme bui vandaag, laat me -(krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 15:28 ]

    AshKetchum schreef:
    (...)

    Bij mij ging het wel mis, mijn neus was toen van binnen helemaal uitgescheurd.


    Dat zijn dan echt uitzonderingen. Want iedereen die ik heb gesproken met neuspiercing heeft nooit problemen gehad en die hebben het niet laten piercen. Dan is er echt iets flink misgegaan tijdens het 'schieten'.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dat zijn dan echt uitzonderingen. Want iedereen die ik heb gesproken met neuspiercing heeft nooit problemen gehad en die hebben het niet laten piercen. Dan is er echt iets flink misgegaan tijdens het 'schieten'.


    I know, ik ken ook mensen met geschoten neuspiercing zonder problemen, maar ik denk; laat ik nog eens aangeven dat 't wel mis kán gaan. Kleine kans, maar 't kan.
    Nu ben ik in ieder geval tegen schieten en heb ik voor de drie piercings daarna gewoon al m'n geld neergelegd zodat 't goed zou gaan (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    (...)

    I know, ik ken ook mensen met geschoten neuspiercing zonder problemen, maar ik denk; laat ik nog eens aangeven dat 't wel mis kán gaan. Kleine kans, maar 't kan.
    Nu ben ik in ieder geval tegen schieten en heb ik voor de drie piercings daarna gewoon al m'n geld neergelegd zodat 't goed zou gaan (:


    Beter (: Nou ja, ik heb een hele tijd geleden m'n piercing eruit gehaald maar ik ga hem weer laten schieten want ik mis hem :3 haha.


    To infinity and beyond •

    een gaatje laten schieten gebeurd met een pistool, een piercing wordt met een naald gezet...

    Het beste kun je een piercing laten piercen, krijg je de minste problemen mee..

    armanii schreef:
    (...)
    Jamaar dat is toch hetzelfde ;a?

    Komt ook op 'tzelfde neer, 't zijn gewoon gaten in je lijf. Alleen de manier hoe ze worden gemaakt maakt het verschil. Hoewel mensen die bijvoorbeeld een helix hebben geschoten, het ook een piercing kunnen noemen omdat het normaliter gepierced wordt.
    Als je gaten in je oor wil waar kraakbeen bij te pas komt, zou ik het laten prikken ipv schieten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Beter (: Nou ja, ik heb een hele tijd geleden m'n piercing eruit gehaald maar ik ga hem weer laten schieten want ik mis hem :3 haha.


    Dat kan ik me voorstellen, ja 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    (...)

    Dat kan ik me voorstellen, ja 8D


    Hahaha. Ik wil een lippiercing, maar daar zijn mijn ouders het niet mee eens. Gelukkig vinden ze een neuspiercing niet zo erg.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Hahaha. Ik wil een lippiercing, maar daar zijn mijn ouders het niet mee eens. Gelukkig vinden ze een neuspiercing niet zo erg.


    Blijven zeuren, deed ik ook en nu heb ik er twee.
    Hoewel ze er binnenkort wel uitmoeten na drie jaar -ivm school en stage- en ik ga ze missen D: Het voelt dan zo kaal 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    (...)

    Blijven zeuren, deed ik ook en nu heb ik er twee.
    Hoewel ze er binnenkort wel uitmoeten na drie jaar -ivm school en stage- en ik ga ze missen D: Het voelt dan zo kaal 8D


    AH, jaloeeers. Echt? Je kunt ook vleeskleurige nemen?


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    AH, jaloeeers. Echt? Je kunt ook vleeskleurige nemen?


    Die heb ik ook, maar dat wordt zo'n gedoe. Of ik moet de hele tijd onzichtbare indoen -wat heb ik er dan aan?- of steeds omwisselen en dat is vet veel gedoe. :x
    MAAR. Misschien kom ik wel bij een awesome stage-adres en hoeven ze niet eens uit :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    AshKetchum schreef:
    (...)

    Die heb ik ook, maar dat wordt zo'n gedoe. Of ik moet de hele tijd onzichtbare indoen -wat heb ik er dan aan?- of steeds omwisselen en dat is vet veel gedoe. :x
    MAAR. Misschien kom ik wel bij een awesome stage-adres en hoeven ze niet eens uit :'D


    Ja dat is waar, maar ja.. als je ze écht niet kwijt wil :3. Haha ik hoop het voor je :'D


    To infinity and beyond •

    Als je een oorbel schiet dan is het klik, zit het kreng erin, maar als hij wordt gepierced dan gaat er echt een naald doorheen.
    En ik heb gehoord dat het ook véel beter is om te piercen. Zelf heb ik 2 oorbellen die zijn geschoten en nooit een probleem mee gehad en een lippiercing laten piercen en daar ook geen problemen mee gehad :') Maar ik wil nog 4 oorbellen erbij en die worden gepierced.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ja dat is waar, maar ja.. als je ze écht niet kwijt wil :3. Haha ik hoop het voor je :'D


    We'll see. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen