• They Light Up Our World Like Nobody Else.





    If only they saw what we can see
    They'll understand why we want them so desperately

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 13:33 ]


    What's so bad about being different?

    Samurai schreef:
    (...)

    Don't forget to share him :Y)


    I PROMISE!
    I will share him(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    I PROMISE!
    I will share him(:


    Or I will find you :Y) *Taekwondo-Kid*

    Samurai schreef:
    (...)

    Or I will find you :Y) *Taekwondo-Kid*


    hihi(:


    What's so bad about being different?

    Samurai schreef:
    (...)

    Or I will find you :Y) *Taekwondo-Kid*


    Taekwondooooo. <333


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dus,
    ik ga nog een hele tijd fan zijn van ze, dat gaat verwateren doordat ik een vriendje krijg maar no stress. omdat ik verder ga studeren heb ik weinig tijd voor hem en verliezen we de sterke band die we hadden waardoor we besluiten dat we beter uit elkaar kunnen gaan, dat vind ik niets want ik zie mijn toekomst in Engeland. wanneer ik een diploma hebben sluit ik dan ook te gaan, daar kom ik een jongen tegen die ik me vaag herriner maar vraag me niet vanwaar daardoor stap ik maar verder en als ik in een cafeetje zit zie ik plots vier jongens zitten en serieus i kweet dat ik ze van ergens ken en ja hoor als die vijfde binnen komt weet i khet weer, het is een band waar ik zot van was toen ik zestien was. ik begin een praatje met ze over hoe gefreakt ik was enzo, waardoor ze me echt gek vinden. ze trakteren me en we babbelen gezelig, dan vraagt Liam men nummer die ik met plezier geef, maar ik vertel hem niet dat ik hem adoreerde vroeger dan zou hij me eng vinden. ik spreek een parkeer met hem af en ja de vonken slagen over, al snel vormen we een koppel. alle fans zijn happy dat Liam de liefde van zijn leven gevonden heeft, twee jaar later besluiten we samen te wonen daarna gaan we ook trouwen, we krijgen tweekinderen en wonen in een huis met de andere one direction gezinnetjes. en op onze oude dag kijken we terug op onze toekomst en zeggen we tegen; waar is de tijd dat dit zo onwerkelijk leek..


    i'm broken, do you hear me.



    it's so hard :[


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Corsola schreef:



    it's so hard :[


    Valt wel mee, ik ben namelijk gewend dat mijn vader naar buitenland moet enzo voor oorlog, touren is daar niks bij. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    No.... ik moet helpen met de afwas -.- Doeii Xx

    op onze verleden bedoel ik welliswaar (;


    i'm broken, do you hear me.

    Samurai schreef:
    No.... ik moet helpen met de afwas -.- Doeii Xx


    byeee xx


    What's so bad about being different?

    Ik vind dat we allemaal geweldige toekomst plannen hebben(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    Ik vind dat we allemaal geweldige toekomst plannen hebben(:


    dat vind ik er ook van xd


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Valt wel mee, ik ben namelijk gewend dat mijn vader naar buitenland moet enzo voor oorlog, touren is daar niks bij. :')


    maar ik ben het niet gewend :']


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    en ik zou het ook echt vet vinden moesten ze wat beginnen met een fan, ik stel me kanditaat hoor (;


    i'm broken, do you hear me.

    So this is my future; Gonna graduate this year and then I'll graduate again 2 years after. Gonna go to college in UK, Will be making music videos for One Direction, will meet the boys, will befriend them, fall in love with Harry, marry him and have 2 kids!


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''