• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    cule - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.



    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben 'm helemaal in Photoshop aan het namaken, hahaha.


    Hope goes lost but never dies.

    Hahahahaha! (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    wat school me nou heeft geflikt.. smh
    + HOI


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat hebben ze geflikt?
    + HOI


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malissa ik jat even je twitter foto gewoon ja?


    Hope goes lost but never dies.

    Hoi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hee Anne! Hoe is het op school?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nou, in je examenjaar moet je een sector werkstuk maken. En ik ging met een van mn beste vriendinnen, Ramona. En buiten dat we heel hard lachen, werken we best hard. Dus ze kunnen niet over ons zeuren. MAAR, we hebben een meisje in onze klas, Ilanit ofzo. Ze zegt nooit iets, tegen niemand, ze heeft ook geen vrienden ofzo. Zij moest het werkstuk maken met een jongen, die wilde dat niet en ging ook overstappen naar een andere klas wordt ze verdomme bij ons gedumpt. Flikker op joh. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    hey Anne (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jawaad schreef:
    Hee Anne! Hoe is het op school?


    Ik wil er niet over praten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Futurism schreef:
    Nou, in je examenjaar moet je een sector werkstuk maken. En ik ging met een van mn beste vriendinnen, Ramona. En buiten dat we heel hard lachen, werken we best hard. Dus ze kunnen niet over ons zeuren. MAAR, we hebben een meisje in onze klas, Ilanit ofzo. Ze zegt nooit iets, tegen niemand, ze heeft ook geen vrienden ofzo. Zij moest het werkstuk maken met een jongen, die wilde dat niet en ging ook overstappen naar een andere klas wordt ze verdomme bij ons gedumpt. Flikker op joh. (cat)
    Jeeeeeezus, heb je al een onderwerp? Sectorwerkstuk is zooo saai (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    Ik wil er niet over praten.
    Oh (no_chears)
    Want ik had je gisteren niet gesproken, maar als je het niet wilt, is dat ook goed


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Jeeeeeezus, heb je al een onderwerp? Sectorwerkstuk is zooo saai (krul)

    Ja, Euthanasie. :Y) En ik vind het niet zo erg, maar niet met háar. Ze doet geen flikker.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kan net zo goed ophouden met die opleiding en putjes schepper worden. ik moest net een enorme doelloze test maken. Ik scoor overal tussen een 0 en 4. Ik ben nog dommer dan een koe gewoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cosmopolite schreef:
    Ik kan net zo goed ophouden met die opleiding en putjes schepper worden. ik moest net een enorme doelloze test maken. Ik scoor overal tussen een 0 en 4. Ik ben nog dommer dan een koe gewoon.
    Anne dat moet je niet zeggen. Waar je nu aan begint is een hele grote stap, en je moet er even aan wennen. Aan dat nieuwe tempo en zo


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John