• Ben ik weer:
    Met dit idee:
    Er zyn 2 meiden, BF's.Samen beleven ze de leukste dingen. Totdat ze op een dag ruzie krygen. Om deze ruzie nog eens erger te maken bemoeien de Huppels zich er mee en maken de ruzie groter. De meiden besluiten beide naar een andere school te gaan en nooit meer contact op te nemen. Totdat.. een van de meiden hoort dat haar vroegere BF de vriendin is geworden van Bill Kaulitz! Ze besluit haar ex BF weer op te gaan zoeken en de ruzie by te leggen. Eerst denkt haar ex vriendin dat ze het doet om met een van de TH boys te krygen maar zodra ze zichzelf kan bewyzen leggen ze de oude ruzie by. Na een maand krygen de meiden helaas weer ruzie. Bill en de andere TH boy [WieZegIkNiet] maken het uit totdat de meiden het weer goed maken! Zal het de meiden lukken om het goed te maken en nooit meer ruzie te maken?


    Verassing 1.=CandyQueenx3(Vriendin Georg)
    2.=KimFootball(ONS TOM 2x )
    3.=xNIJNTJE(Huppel1)
    4.=xNoukie(Huppel3)
    5.=xGusxJacQx(Huppel2)
    6.=PersianRose(BF Hoofdrol+Vriendin Bill)
    7.=LOLLIPOPx(1e Vriendin Tom)
    8.=JOYCESTAR(Hoofdrol)
    9.=BILLLICKER (2e Vriendin Tom)
    10.=NOELxLOLLY(Gewone Vriendin van Hoofdrol+ BF Hoofdrol)
    11.=BoHARTtom(Nichtje van Tom en Bill die met Tom wil)
    (INFO!)= Ik kryg nog info van je!


    Rol:
    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!)
    Plaatje:
    Tekst:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Verassing 9^^

    Wat vind je van het verhaal(EERLYK!) Hip!

    Plaatje: http://dl.glitter-graphics.net/pub/1200/1200081g0q2lf502b.jpg

    Tekst:

    Hoi kinders <33.

    Ik ben Liss maar noem me maar Lizz! Die naam vindt ik hipper weet je wel? Een z is zoveel hipper dan een s! Maar genoeg over mijn naam! Ik ben hier door mijn ouders 17 jaar geleden gedropt en nu loop ik hier dus rond^^ Ik hou van snoepjes, vooral van gummy bears!! Mijn microfoon, mijn gitaar en mijn saxofoon zijn mij heilig! Ik doe aan hip hop en spuit grafitti in mijn vrije tijd! Mijn vrienden zijn alles voor me! Dus kom je aan hun dan killt Lizz jouw en dat wil je dus niet meemaken! Shoppen en uitgaan met mijn hippe liefords is zo híp! Neem me mee naar een fuif en je wordt 's morgens wakker naast me! Tenmiste als je een jongen bent. Waarschijnlijk heb ik dan weeral te veel gedronken en vindt een jongen dat weer het gepaste moment. Typisch. Ik heb dus veel one night stands maar ik blijf je trouw als je mijn vriedje bent!

    It's party time! M'n lieford verjaart dus ik moet gaan!

    Doeii

    @ BILLLICKER

    Alleen 9 is nog over.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Uhmm schat, mag ik daarna na die relatie met Tom BF van hemblijven of van Bill ofzo (A) *Smeekt*

    http://www.emo-corner.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_emo-girl-15.jpg
    Als je wilt veranderen amg wel hoor :)


    Every tear falls down for a reason.

    Jippie =D
    Thanx voor the rol (L)


    Every tear falls down for a reason.

    @ BILLLICKER

    Alleen 9 is nog over.
    Is goed!

    ALLE ROLLENZYN BEKEND!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn rol is zo séx!

    Dankje!!

    Scahaaat
    Mag ikke daarna na m'n relatie met Tom BF van hem of Bill worden (A)

    Ja.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HO HO WACH EFFE!! IK nspa niet waarom er bij mij staat 2x

    Omdat jij kim, een one-night-stand 2x van Tom bent. ONS staat voor one-night-stand.

    Kun je me vertellen als de proloog er is?

    Aha oké

    Ik moet eten!!

    Doeii