• Ik ben net doorgelekt op mijn witte broek en niet zo'n beetje ook D:.
    weet iemand hoe ik het eruit krijg?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hilton schreef:
    Nooit een witte broek dragen als je ongesteld bent/weet dat je hebt bijna word:Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hilton schreef:
    Nooit een witte broek dragen als je ongesteld bent/weet dat je hebt bijna word:Y)

    & vraag je ma om hulp. (:


    Save me from myself.

    Ossengal, koop je in de Kruidvat en het is heel effectief. Verwijdert al dat soort vlekken, zelfs toen mijn hele T-shirt rood zag van de Kriek :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Gewoon in het wasmachine? Dan is dat er wel uit, volgens mij. Desnoods in een emmer met water en een beetje javel laten weken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Anitaaa schreef:
    Ossengal, koop je in de Kruidvat en het is heel effectief. Verwijdert al dat soort vlekken, zelfs toen mijn hele T-shirt rood zag van de Kriek :'D


    You can't not look cool with a crossbow.

    Charleston schreef:
    Ik zou zeggen:
    Eerst in een emmer KOUD water en dan wassen.. Is het er dan nog niet uit proberen met groene zeep en anders maar bleek erin gooien.
    Helpt dit allemaal niet??

    Koop een nieuwe witte broek


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Hilton schreef:
    Nooit een witte broek dragen als je ongesteld bent/weet dat je hebt bijna word:Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nou als het lekt gooi ik het gewoon in de wasmachine. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HeyApple schreef:
    Ik ben nog nooit doorgelekt.
    Maar ik weet wel dat je er snel zeep op moet smeren want het bloed mag niet intrekken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moest het wassen met je eigen handen en dan in de wasmachine doen ! (: Ook met je onderbroek, lol. Anders komen er bacteriën van je bloed op andere kleding enz.

    Marshmellow schreef:
    Ooh moet je die niet direct in warm water leggen zodat het bloed niet kan stollen?
    Viel me ineens te binnen. Maar 'k weet het niet zeker. En het bloed zal vast al wel gestold zijn ondertussen.

    Wow! NOOIT maar dan ook nooit bloeddoorweekte spullen in warm water leggen. x)
    Bloed bestaat vooral uit eiwitten, eiwitten stollen op hoge temperaturen. Kijk maar naar een ei dat je kookt of bakt.

    Tjah, in koud water leggen. En hopen dat het eruit gaat. Misschien weet een 'ouder' persoon nog een goede tip. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hilton schreef:
    Nooit een witte broek dragen als je ongesteld bent/weet dat je hebt bijna word:Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hilton schreef:
    Nooit een witte broek dragen als je ongesteld bent/weet dat je hebt bijna word:Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Bij mij gaat dat er altijd gewoon uit in de was. -gelukkig :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'