• Het werkt zo: ik zeg bijv. hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen? Dan antwoordt jij wat je dan wilt zeggen (logisch) en geef je weer een nieuwe op.

    Zoals dit:
    Rosa: Hoe zou je reageren als Rupert Grint binnen komt lopen?
    Jan: Dan zou ik gillend wegrennen.
    Hoe zou je reageren als ik je bekogel met taart?
    Pietje: Het opeten en vragen om meer.
    Hoe zou je reageren als iedereen je haat?

    enz.

    Ik begin met: hoe zou je reageren als alle mensen in breiende oma's zijn veranderd?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou blij zijn dat er iets gebeurd in mijn saaie leventje en me erin gaan verdiepen.

    Hoe zou jij reageren als je 's nachts wakker word en er staat een geest in je kamer?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niets doen, me weer omdraaien en in slaap vallen aangezien ik niet in geesten geloof xD

    Hoe zou jij reageren als Cookiemonster opeens voor je deur staat en koekjes met je wilt bakken?


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Hem helpen met koekjes bakken en later de koekjes op eten =D

    Hoe zou je reageren als SelenaGomez midden in d enacht in je kamer staat en Who says zingt ?


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    FariiBieber schreef:
    Hem helpen met koekjes bakken en later de koekjes op eten =D

    Hoe zou je reageren als SelenaGomez midden in d enacht in je kamer staat en Who says zingt ?


    Vragen of ze wil sexen :D

    Wat zou je doen als emma watson je achterna zit met een kettingzaag?


    quidquid excusatio prandium pro

    Hopen dat iemand snel de film op pauze zet, zodat ik op adem kan komen.


    Hoe zou jij reageren als je wakker wordt als kikker?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hysterisch worden.
    Wat zou jij doen als je crush zei dat hij ook gevoelens voor jou heeft?


    I love you Tim