Hel schreef:
(...)
We houden er ook wel rekening mee dat iedereen het wil weten, daarom handelen de meeste mods(zo niet alle mods) de aanvragen ook allemaal achter elkaar af, en dat zijn er hoogstwaarschijnlijk inderdaad meer dan honderd, en zijn ze er ook langer mee bezig dan een of twee uurtjes.
En we willen er ook de tijd voor nemen, ook vanwege de laatste keer dat er zoveel commentaar kwam over slechte mensen die gekozen waren, daar zit niemand meer op te wachten, daarom is er als maatregel een tweede ronde gekozen. En we moeten maar hopen dat we dit keer de users wel enigszins tevreden kunnen stellen. Natuurlijk zullen er wel mensen zijn die het er niet mee eens zijn, maar die zullen zich er ook bij neer moeten leggen.
Tsja, je kan niet iedereen gelukkig maken.
Ik weet niets over de vorige keer, want toen was ik afwezig van Quizlet. Maar het systeem dat jullie nu gebruiken lijkt me toch een goed systeem ookal duurd het dan wat langer.
Anyway, ik wens de jou, je mede-bèta's en de moderators veel success met het beoordelen.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.