Ik kan geen google account maken. Dan zegt ie dat ik me moet doen aan een bepaalde leeftijdsvoorwaarden? En ik ben gewoon 14. Weet iemand wat ik hiermee moet?
A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3
Athletics schreef:
(...)
Jaa ook, maar google en youtube werken samen ofso dus moet je eerst een google account hebben voor dat je je een youtube account kan maken. --'
Ik heb een youtube account zonder dat ik daarvoor een google account heb voor moeten aanmaken.
If we had not a soul, music would have created it.
Wel... dat is gewoon je hotmail account dat ze vragen? (:
Dan geef ik het ook en dan klik ik op ik ga akkoord en dans taat dit er: Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission.
A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3
Athletics schreef:
(...)
Dan geef ik het ook en dan klik ik op ik ga akkoord en dans taat dit er: Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission.
Ah zo bedoel je. Sorry, ik begreep het niet helemaal denk ik. (': Hmm... Dat is wel vreemd. Ik kan je niet verderhelpen, sorry. ;k
If we had not a soul, music would have created it.