• Ik kan geen google account maken. Dan zegt ie dat ik me moet doen aan een bepaalde leeftijdsvoorwaarden? En ik ben gewoon 14. Weet iemand wat ik hiermee moet?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik was ook iets van veertien toen ik dat ding had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een google account? Wat kun je daar dan mee doen? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Een google account? Wat kun je daar dan mee doen? (:

    Nou ik maak dus een youtube account -opnieuw- en moet een nieuwe google account maar dat lukt me dus niet? --'


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik heb een google account. geen idee hoe (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Athletics schreef:
    (...)
    Nou ik maak dus een youtube account -opnieuw- en moet een nieuwe google account maar dat lukt me dus niet? --'


    Bedoel je gewoon een hotmail account? Want dat is toch wat je nodig hebt voor een youtube account?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Bedoel je gewoon een hotmail account? Want dat is toch wat je nodig hebt voor een youtube account?

    Jaa ook, maar google en youtube werken samen ofso dus moet je eerst een google account hebben voor dat je je een youtube account kan maken. --'


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    (...)
    Jaa ook, maar google en youtube werken samen ofso dus moet je eerst een google account hebben voor dat je je een youtube account kan maken. --'


    Ik heb een youtube account zonder dat ik daarvoor een google account heb voor moeten aanmaken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ik heb een youtube account zonder dat ik daarvoor een google account heb voor moeten aanmaken.

    Huh? als ik op account maken klik kom ik meteen bij een youtube/google account maken site?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    (...)
    Huh? als ik op account maken klik kom ik meteen bij een youtube/google account maken site?


    Wel... dat is gewoon je hotmail account dat ze vragen? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Wel... dat is gewoon je hotmail account dat ze vragen? (:

    Dan geef ik het ook en dan klik ik op ik ga akkoord en dans taat dit er: Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    (...)
    Dan geef ik het ook en dan klik ik op ik ga akkoord en dans taat dit er: Om een Google-account te mogen hebben, moet u voldoen aan bepaalde leeftijdsvoorwaarden. Voor meer informatie over de online veiligheid van kinderen gaat u naar de website van de Federal Trade Commission.


    Ah zo bedoel je. Sorry, ik begreep het niet helemaal denk ik. (': Hmm... Dat is wel vreemd. Ik kan je niet verderhelpen, sorry. ;k


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dan vul je een valse leeftijd in. =3 easy as hell.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dan vul je een valse leeftijd in. =3 easy as hell.

    Heb ik gedaan zelfs 1980 werkte niet! -,-


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Cookies verwijderen en het opnieuw proberen.

    heb ik ook ik heb toen zelf eens 1940 ingevult en toen zei hij het nog

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 23:28 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat