• Ik vind die extra functie die je als GM hebt om op de voorpagina de recente activiteit van je vrienden te zien echt zo stalkerig. Alsof ik zo every move van mijn vrienden kan zien haha, echt genieten vind ik want ik hou ze hier allemaal in de mot. (wbw) Ik voel me echt een spionnetje als ik daar op snuster.
    Dus als je GM wordt, spy mode activated. (bloos)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Tsja, zo ben ik nu eenmaal. Ik spot alles wat er te spotten valt. :Y)
    Je bent vooral goed in het willen spotten van Miles


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Je bent vooral goed in het willen spotten van Miles

    Op Pukkelpop wel. En verder ben ik ook nog goed in het willen spotten van onder andere Miles. (cat)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Op Pukkelpop wel. En verder ben ik ook nog goed in het willen spotten van onder andere Miles. (cat)
    Haha en hoe jij over hem praatte echt geniaaL. En hij wou aandacht en deed dan zo met zijn handen, want ie altijd doet als ie aandacht wilt en oh jij vertelde dat zo grappig. Dat deed mij echt grijnzen die dag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Haha en hoe jij over hem praatte echt geniaaL. En hij wou aandacht en deed dan zo met zijn handen, want ie altijd doet als ie aandacht wilt en oh jij vertelde dat zo grappig. Dat deed mij echt grijnzen die dag.

    Ja, ik praat alsof ik hem persoonlijk ken. Dat doe ik gelijk altijd, oeps. (krul) Maar dat van die aandacht dat is gewoon echt, dat valt echt op en als je een paar filmpjes kijkt van hem zie je dat meteen. Maar hij komt er wel mee weg.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ja, ik praat alsof ik hem persoonlijk ken. Dat doe ik gelijk altijd, oeps. (krul) Maar dat van die aandacht dat is gewoon echt, dat valt echt op en als je een paar filmpjes kijkt van hem zie je dat meteen. Maar hij komt er wel mee weg.
    Haha ik kan me dat wel inbeelden, maar ook gewoon hoe jij dat nadeed en als ik dan zijn kop daar bij denk en zijn manier van doen dat ik altijd uit je gifs afleid, dan kan ik echt zo'n hilarisch plaatje in mijn hoofd vormen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Haha ik kan me dat wel inbeelden, maar ook gewoon hoe jij dat nadeed en als ik dan zijn kop daar bij denk en zijn manier van doen dat ik altijd uit je gifs afleid, dan kan ik echt zo'n hilarisch plaatje in mijn hoofd vormen.

    Ik weet niet hoe ik dat doe. :'D Maar wel netjes dat je je het kan inbeelden door mijn gifs, zo hoort het ofzo. (krul)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe ik dat doe. :'D Maar wel netjes dat je je het kan inbeelden door mijn gifs, zo hoort het ofzo. (krul)
    Haha die ziet er gewoon zo grappig uit en die heeft echt een harry kapsel. En hah ik vind die posters in je kamer van the last shadow puppets ook zo grappig. Hoe die twee altijd kijken. Geniaal dat ze hun gezicht in die plooi kunnen houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?