• Weetje, ik vind dat Selena echt helemaal niet bij Justin past niet alleen omdat ik haar niet mag ( ik houd het netjes ) maar omdat ze beter past bij een van de Jonas Brothers ofso vind ik..
    Ik vind dat Miley Cyrus heel goed bij Justin past ze zijn echt lief samen. (A)
    Wie vind jij?


    Believe.

    Ik vind ze wel nog passen... maar wie ben ik?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    XxSennaxX schreef:
    Weetje dat bij serieus elke Justin Bieber topic geruzied of gediscusserd word..

    Hehe ja waarom denk je(nerd)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Jullie kennen ze allebei niet, dus hoe weten jullie hoe ze precies zijn en of ze bij elkaar passen? Ben je 24/7 bij ze? NEE. Leave them alone.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 23:17 ]


    Here & Now


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stray schreef:
    wtf, gewoon diegene van wie hij houdt.


    Dat lijkt me het meest logishe en ook het enige juiste antwoord. Wij kiezen toch ook iemand van wie we houden zonder dat anderen voor ons gaan bepalen bij wie we passen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    (...)

    Dat lijkt me het meest logishe en ook het enige juiste antwoord. Wij kiezen toch ook iemand van wie we houden zonder dat anderen voor ons gaan bepalen bij wie we passen?
    Vind ik ook. Ik kan me daar echt boos in maken als ze over Selena en Demi en Juliet Simms en weet ik veel beginnen kakken om die redenen. Ik zou het ook niet fijn vinden moesten mensen dat nog steeds zeggen over mijn vriend en ik. (Ja, ik heb dat ook meegemaakt en leuk is het zeker en vast niet.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Selena kan beter krijgen maar ze zijn wel cute <3.

    Ah, gaan we hier verder :Y)

    Trollollol. Ik vind mezelf way better bij Alex Gaskarth passen. Die Lisa is zo´n slet. TROLLOLLLOL.


    SLOAN.

    Passerby schreef:
    (...)Vind ik ook. Ik kan me daar echt boos in maken als ze over Selena en Demi en Juliet Simms en weet ik veel beginnen kakken om die redenen. Ik zou het ook niet fijn vinden moesten mensen dat nog steeds zeggen over mijn vriend en ik. (Ja, ik heb dat ook meegemaakt en leuk is het zeker en vast niet.)


    Maar ik vind jouw en je vriend zo goed bij elkaar passen en jullie doen me denken aan Micheal en Mia uit the princess diaries,:9~


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    (...)

    Maar ik vind jouw en je vriend zo goed bij elkaar passen en jullie doen me denken aan Micheal en Mia uit the princess diaries,:9~
    Haha lol. Jij zag mij toch nog nooit int echt. Of heb ik hier foto's met hem staan. Nou ik had "vrienden" die niet bepaald blij waren met onze relatie in het begin en ik werd ook wel een paar keer zwart gemaakt bij mijn vriend. Is me dit jaar trouwens weer overkomen met iemand uit mijn klas. --'
    Gelukkig is het niet zo extreem als in deze gevallen, maar die kleine dingetjes doen toch al goed zeer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Selena en al die andere die JB ooit wat mee zal krijgen. Als ze verliefd zijn op elkaar, dan passen ze wel bij elkaar.

    Ga met je eigen liefdesleven bemoeien. ^^


    Take me to wonderland

    Camino schreef:
    Ik.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hoe kan je dat nou weten, je kent hem niet. Wat je ook mag denken je kent hem niet, dus kan je er ook niet over oordelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    bieber en miley cyrus? die twee vind ik juist niet bij elkaar passen. waarom kun je niet gewoon blij zijn voor hem, hij is duidelijk gelukkig met selena.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BieberShines schreef:
    (...)
    nou.. niet alle beliebers..
    en ik had al een hekel aan haar voor ze wat met Justin had maar ja nu heeft ze het nog een stuk erger gemaakt. :')

    omdat ze nu met justin bieber heeft? sad


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.