• The Hunt


    Geloof jij in Engelen? De burgemeester van het dorpje Kilan in ieder geval wel. Hij is bang voor ze, omdat er niets over ze bekend is, en hij wilt onderzoeken doen. Maar daarvoor heeft hij wel eerst een Engel nodig.
    Hij besluit Jagers in te zetten, om op de Engelen te jagen in het gebergte waar het dorp aan grenst. Deze jagers zijn vrijwilligers uit het dorp, en dorpen in de omgeving. Ze worden gekozen op kracht, intelligentie en moeten minstens zestien jaar zijn. Maar hoe goed deze Jagers ook zijn, na vijf jaar heeft de burgemeester nog geen Engel kunnen krijgen, en de vrijwilligers zijn op. Hij besluit maar wat mannen aan te wijzen, inclusief de negentien-jarige Brandon Smith, maar dat gaat heel anders lopen dan de burgemeester in gedachten had...


    - Geen Fanfiction
    - Fantasy
    - 12+
    - Plaatje is aanklikbaar
    - By Wiarda


    Laat me het weten als je het wat vind, ik ga binnenkort de proloog erop zetten!
    EDIT: Proloog staat erop!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 18:21 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oeh, ik neem abo, ik hoop dat je gauw begint :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dankjee :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je wist al wat ik van het idee vond. Ik ga nu eens kijken wat ik van de proloog vind. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap niet hoe het kan dat je nu nog maar 5 abo's hebt. Dit verhaal verdient meer abo's.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Mihihihi, DD je bent echt zo lief hè <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil lezen!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij deze raad ik iedereen aan dit verhaal te lezen. Het is echt goed. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan