• Net om 12 uur is de website zangergezocht.nl online gegaan. (:
    Voor degenen die het niet weten, de zanger van Only Seven Left heeft de band verlaten en nu zijn ze op zoek naar een nieuwe zanger en dat doen ze met behulp van die website.
    Je moet auditie doen op één van de twee auditienummers en dan het filmpje op die site insturen.
    Ik heb zelf nog geen idee van de audities omdat de site helemaal vast loopt haha. Er zitten vast veel te veel mensen op te kijken nu xd.

    Heb je al een favoriet?
    Wat vind je er van?
    Plaats het hier! (:


    Kom alsjeblieft niet aan met 'ik houd niet van Only Seven Left', reageer dan gewoon niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben voor Bjorgen! (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik hou niet van only seven left. (: Heb wel vriendinnen die fan zijn, dus hoor toch wel die verhalen aan haha :'D


    To infinity and beyond •

    Ze zijn wel allebei even goed.
    Maar bjorgen is toch wel creatief!


    hello

    TheWinner schreef:
    Ze zijn wel allebei even goed.
    Maar bjorgen is toch wel creatief!


    I love you Tim

    xBrownie schreef:
    Ik ben voor Bjorgen! (:


    Firm believer of all that is magic

    xBrownie schreef:
    Ik ben voor Bjorgen! (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik hou NU niet meer van OSL (niet dat ik er ooit van heb gehouden), maar de enige band die een zangersswitch heeft ondergaan met succes zijn de Misfits, met Glenn Danzig. Je kan zeggen; 'ja, maar Escape The Fate had er ook een.', klopt maar die spelen geen liedjes die de vorige zanger ooit zong, in tegenstelling tot de Misfits. c: Mijn mening over zangerswitchen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben ook voor Bjørgen! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)