In het begin van de vakantie ben ik op een kamp geweest samen met een vriendin. Het kamp was kortom super! Iedereen was ontzettend spontaan en aardig, had ik maar van deze mensen in de klas! Na een weekje was het uiteindelijk over, en kon iedereen weer naar huis. Ik treurde erg, want ik had stiekem een jongen op het oog. We gingen met elkaar om in een vast groepje, en meerdere mensen zeiden dat we perfect bij elkaar pasten, maar ik riep altijd 'neeee! hoe kom je daar bij?'. Ik was bang dat als ik nu zou bekennen dat hij mij hard zou uitlachen. Nu thuis, een aantal weken verder, heb ik nog steeds msn-sms contact, en dat is heel fijn en gezellig (:. Mijn vriendin, die dus mee was op kamp, vroeg of ik hem nou serieus leuk vond. Ik zei van ja, en ze was helemaal hyper aan het op en neer springen. Hij vond mij namelijk ook leuk. Daar was ze achtergekomen in een nogal serieus msn gesprek. Ik ben bang dat ze het nu aan hem heeft vertelt. Dat is raar, zou je denken. Maar ik zie hem pas weer in oktober, ik ben een weekje met hem op kamp geweest. Zou dit niet gewoon een opwelling zijn? Gisteren stuurde hij mij een berichtje op Facebook: 'Ik hou van jou x 'naam'' Ik schrok en was natuurlijk heel blij! Ik had bevestiging! Maar wat moet ik nu terug sturen? Ten eerste kan iedereen meelezen, dus dan zou ik het via een bericht sturen. Ik ben bang, als ik zeg dat ik hem ook leuk vind, dat het die keer in Den Haag (woonplaats jongen) heel raar zal verlopen. We hebben elkaar immers ruim twee maanden niet gezien. Help!
EGYPTIAN GOD