• Willen jullie alsjeblieft op deze story een abo nemen?, dan zijn jullie echt heel lief. ;à

    # I know we are going to win this, featuring Bieber.



    4 Meisjes en 1 jongen. Ze hebben een eigen web show, ze doen er alles aan om kijkers te krijgen. Maar op een bepaald moment krijgen ze teveel kijkers. Ze worden beroemd en iedereen wilt maar meer en meer video's. Zelfs sommigen mensen worden gek omdat ze maar om de 2 dagen een liveshow geven. Op een bepaald moment vraag de beroemde Justin bieber of dat ze hem willen meeten. De 4 meisjes zeggen natuurlijk geen nee en 3 dagen later zijn ze in Atlanta, ze meeten Justin wat een groot succes is, ze mogen in zijn voor programma grappige dingen' s gaan doen. Maar dan breekt 1 van de 4 meisjes haar rib en moet ze naar het ziekenhuis, maar in het ziekenhuis gaan ze gewoon stiekem verder met hun web show. En als de tour afgelopen is wilt een man hun web show over nemen. Ze aanvaarden dat en dan moeten ze naar Atlanta verhuizen. Maar als ze eenmaal in Atlanta zijn kijkt niemand meer naar hun web show. Ze weten niet waarom tot dat ze er achter zijn gekomen dat iemand hun na doet. Maar natuurlijk geven de meisjes niet op en gaan ze er alles aan doen om hun kijkers terug te winnen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:13 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    'Featuring Bieber'.

    Is voor mij dus een NEE.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    'Featuring Bieber'.

    Is voor mij dus een NEE.


    Never run out of reasons to smile...

    Het idee is leuk, maar je kan cijfers beter voluit schrijven en wat spelfoutjes (niet veel hoor) uit de beschrijving halen en er wat meer komma's in plaatsen. Omdat 't idee me wel leuk lijkt en het een plaatje van Pretty Little Liars heeft, zal ik toch wel even voor je kijken =D


    “Love is a contradiction.”

    Oké, de verhaallijn spreekt me heel erg aan, ik vind het alleen jammer dat Bieber er in zit. Jammer, anders had ik het gelezen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Oké, de verhaallijn spreekt me heel erg aan, ik vind het alleen jammer dat Bieber er in zit. Jammer, anders had ik het gelezen. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    BEARD schreef:
    'Featuring Bieber'.

    Is voor mij dus een NEE.


    comfort in c h a o s

    Romanian schreef:
    Oké, de verhaallijn spreekt me heel erg aan, ik vind het alleen jammer dat Bieber er in zit. Jammer, anders had ik het gelezen. (:

    Nou 1 keer bieber lezen kan toch geen kwaad? ;à


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    (...)
    Nou 1 keer bieber lezen kan toch geen kwaad? ;à


    Did that, didn't like that. I'm sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Adrian schreef:
    (...)
    Nou 1 keer bieber lezen kan toch geen kwaad? ;à

    Ik vind die jongen vervelend, met heel mijn hart. Een keer lezen is dan wel erg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @_@ Is eht een verhaal waarin hij veel pijn lijdt? Ander, nee, dankje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chicklit schreef:
    Het idee is leuk, maar je kan cijfers beter voluit schrijven en wat spelfoutjes (niet veel hoor) uit de beschrijving halen en er wat meer komma's in plaatsen. Omdat 't idee me wel leuk lijkt en het een plaatje van Pretty Little Liars heeft, zal ik toch wel even voor je kijken =D

    Ik heb de foutjes wat aangepast.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BEARD schreef:
    (...)
    Ik vind die jongen vervelend, met heel mijn hart. Een keer lezen is dan wel erg.

    Oke niet erg dan, jullie keuzen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Romanian schreef:
    (...)

    Did that, didn't like that. I'm sorry.

    Ik wil wel graag over iemand anders schrijven, maar dan heb ik nooit inspiratie en dat vind ik zo kut.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Romanian schreef:
    Oké, de verhaallijn spreekt me heel erg aan, ik vind het alleen jammer dat Bieber er in zit. Jammer, anders had ik het gelezen. (:

    En niet alleen Justin komt erin hoor, ik denk ook iemand van one direction (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Romanian schreef:
    Oké, de verhaallijn spreekt me heel erg aan, ik vind het alleen jammer dat Bieber er in zit. Jammer, anders had ik het gelezen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)