• Hey dit berichtje is even voor alle TokioHotelFans.
    Bedankt gewoon dat jullie er zijn. Ik was waarschijnlijk al lang weggekwijnd als jullie er niet waren.
    Hier(bij mij in de omgeving) is niemand fan van Tokio Hotel, laat staan dat iemand m'n liefde er voor ooit zal begrijpen. Hier op Quizlet (n ook daarbuiten een beetje) heb ik eindelijk mensen leren kennen die de liefde voor Bill,Tom,Gustav & Georg begrijpen.
    En daar ben ik heel blij om!
    daarom: thank you (hoera)

    Xx

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 18:28 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oke, leuk voor de th fans. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Graag gedaan, ook al ken ik je niet :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    Graag gedaan, ook al ken ik je niet :'D


    Let it come and let it be

    ben geen TH fan, maar ik weet hoe het voelt om ergens fan van te zijn maar de rest niet. dus geen bedankt maar i understand you =DDDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben geen fan van TH, maar van Enrique Iglesias, daar is ook niemand fan van, irritant he?


    'Je mag dan wel geboren zijn zonder vleugels, maar hou ze alsjeblieft niet tegen om te groeien' - Coco Chanel

    slowpoke schreef:
    ben geen TH fan, maar ik weet hoe het voelt om ergens fan van te zijn maar de rest niet. dus geen bedankt maar i understand you =DDDDDD

    Pemberley schreef:
    Graag gedaan, ook al ken ik je niet :'D


    I love you Tim

    MALFOYHEAD schreef:
    Oke, leuk voor de th fans. (:

    Graaaaaaaaaaaaaaag gedaan! Ik ken hier ook helemaal niemand die fan is, in mijn dorp, behalve mijn nichtje, die ik fan heb gemaakt (A) alle geluk heb ik nog IamCrazy, want zonder haar zou ik ook weggekwijnd zijn denk ik (H)


    I changed.

    Graag gedaan :p :)
    Wanneer is jullie huwelijk nou precies? ^^ :P
    Just joking mensen! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben hier niet de enige in mijn dorpje, maar ik ken ze niet heb ze wel zien lopen.

    Pemberley schreef:
    Graag gedaan, ook al ken ik je niet :'D


    comfort in c h a o s

    Joepie.


    Smile and live.

    Pemberley schreef:
    Graag gedaan, ook al ken ik je niet :'D


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    slowpoke schreef:
    ben geen TH fan, maar ik weet hoe het voelt om ergens fan van te zijn maar de rest niet. dus geen bedankt maar i understand you =DDDDDD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.