• Ik vind dat de Red Lions ( het belgische nationale hockey team) het verdienen dat er een story over hen wordt geschreven :P en ik vind het dan ook leuk om het te doen. (Ik waarschuw je steel mijn idee niet en ga er niet over schrijven, want ik zet het je betaald!!!!!) (klonk best wel gemeen xD) maar de vraag is zal het gelezen worden?
    Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen als het niet gelezen zal worden.

    Nou waar wil ik naar toe en wat wil ik nog zeggen. De dingen die over hockey gaan zullen sommige dingen van mijn leven bevatten, omdat ik zelf ook hockey speel. Dus clubs enz. zullen een beetje met mij te maken hebben. De relatie's die er in voor komen zijn random gekozen en ik heb al een kleine verhaallijn. Maar het gaat geen verhaal zijn waarbij de spanning er af druipt en waarbij er één en al drama is. Nee, het wordt een verhaal waarbij je, je gewoon relaxed kan in leven in het hoofdpersonage en gewoon relaxed kan lezen. Dus de ideale ontspanning.
    Lijkt dit jullie wat?
    Als jullie nee zeggen, zal ik het waarschijnlijk toch schrijven, al was het maar voor mezelf xD

    Mij lijkt het niets, sorry (:
    Maar als je het wil schrijven, inderdaad gewoon doen!


    Never run out of reasons to smile...

    Torchic schreef:
    Mij lijkt het niets, sorry (:
    Maar als je het wil schrijven, inderdaad gewoon doen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lol, waarom vraag je het als je toch wel gaat schrijven?
    Maar als je 't online gaat zetten, zou ik wel wat spanning en drama doen, daar houden veel Quizletters nou eenmaal van.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niet iedereen die stories leest zit op het forum. Misschien krijg je wel lezers, ookal is er hier niemand die zegt het te gaan lezen ^^

    2Krull4U schreef:
    Niet iedereen die stories leest zit op het forum. Misschien krijg je wel lezers, ookal is er hier niemand die zegt het te gaan lezen ^^

    Daar heb je een punt :P