• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.


    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:49 ]

    Unpretty schreef:
    Neee! Do BARCATHEBEST!


    Nee, als jullie dat doen dan stop ik sowieso met het verhaal. Ik ga NIET aan een verhaal schrijven als ik me moet inlogen met iets wat met Barca te maken heeft.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Hoezo

    koen zegt:
    heb je het nog steeds koud?
    amber zegt:
    ja ):
    koen zegt:
    moet je aan mij denken word je weer helemaal warm :'P


    .......

    @Nikki

    Like I said before;
    I will always be there for youuu <3
    AND I LOVE YOU (heart2)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Nee, als jullie dat doen dan stop ik sowieso met het verhaal. Ik ga NIET aan een verhaal schrijven als ik me moet inlogen met iets wat met Barca te maken heeft.

    uhm okee sorry dan i guess?

    OHMYGOOOOOOOOOOOOOOD!
    Louis - Look after you is zo agdfdcftf
    *WE-HEBBEN-ECHT-EEN-HARTJESOOG-SMILEY-NODIG*


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    BARCATHEBEST schreef:
    (...)
    koen zegt:
    heb je het nog steeds koud?
    amber zegt:
    ja ):
    koen zegt:
    moet je aan mij denken word je weer helemaal warm :'P


    .......


    hahaha wat een stakker.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    BARCATHEBEST schreef:
    (...)
    uhm okee sorry dan i guess?


    oke serieus, ik schrijf de komende 4 weken niet aan dat verhaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ... nu voel ik me schuldig damn.

    YoungGun schreef:
    @ Iedereen: Ik weet niet hoeveel keer ik hier al echt met mijn problemen ben gekomen. Wat vast echt heel veel keren zijn. -het zou me niet verbzaen als jullie het inmiddels meer dan kkotsbeu zijn geworden da tik steeds aankom met mijn egzuer - Maar toch wil ik jullie allemaal bedanken. Want wat er ook maar is altijd staan jullie allemaal klaar om mij te troosten en me beter te laten. Of me toch te laten inzien dat ik varkeerd denk of dat alles wel goe dkomt. Daaarom hou ik oook echt zoveel van jullie. Want weetje ik heb een groepje met 3 vriendinnen, waar ik ontelbaar evel van hou. Maar desondankt hoou ik ook zielsveel van jullie. Want net als hen zijn jullie er ook altijd. Ik zou niet meer zonder jullie kunnen. Nooit kon ik denken dat mensen van op internet zo goeie vriendinnen van me gingen worden. Maar toch is het tegendeel bewezen. Ik hou van jullie allemaal en wil jullie nooit meer kwijt! <3 (heart2)
    Ik vind het geen gezeur, en ben het ook niet kotsbeu, en ik hou ook gewoon super veel van jou! (heart2)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    oke serieus, ik schrijf de komende 4 weken niet aan dat verhaal.

    ok.

    Even aan iedereen. Check de vorige pagina onderaan. Dat MOETEN jullie lezen. En ne het is geen probleemgezeur. (:


    Tears are words the heart can't say.

    YoungGun schreef:
    @ Iedereen: Ik weet niet hoeveel keer ik hier al echt met mijn problemen ben gekomen. Wat vast echt heel veel keren zijn. -het zou me niet verbzaen als jullie het inmiddels meer dan kkotsbeu zijn geworden da tik steeds aankom met mijn egzuer - Maar toch wil ik jullie allemaal bedanken. Want wat er ook maar is altijd staan jullie allemaal klaar om mij te troosten en me beter te laten. Of me toch te laten inzien dat ik varkeerd denk of dat alles wel goe dkomt. Daaarom hou ik oook echt zoveel van jullie. Want weetje ik heb een groepje met 3 vriendinnen, waar ik ontelbaar evel van hou. Maar desondankt hoou ik ook zielsveel van jullie. Want net als hen zijn jullie er ook altijd. Ik zou niet meer zonder jullie kunnen. Nooit kon ik denken dat mensen van op internet zo goeie vriendinnen van me gingen worden. Maar toch is het tegendeel bewezen. Ik hou van jullie allemaal en wil jullie nooit meer kwijt! <3 (heart2)

    Je haalt me de woorden uit de mond, nooit had ik verwacht dat een topic zoveel nieuwe vriendschappen zou veroorzaken.


    Everything is worse without music.

    I agree with you too Nikki.


    Hope goes lost but never dies.

    BARCATHEBEST schreef:
    ... nu voel ik me schuldig damn.

    Me to bro ):


    Everything is worse without music.

    verdomme Reina het spijt me maar doe please gewoon?


    Hope goes lost but never dies.