• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.


    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:49 ]

    Whatever ik ben toch in een hatelijke bui '-_-


    Everything is worse without music.

    I missed something, I guess?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik kon haar echt al heel lang niet meer hebben. Volgens mijn ergerde ik me het meeste aan haar van allemaal.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ebn niet mager, niet bruin, niet normaal of niks. Maar dan nog ik voel me zo al door dingen slecht genoeg dat ik het niet leuk vind dat dit in mijn gezicht bevestigt wordt. Ik moet me mentaal al door zoveel doorslaan soms dat ik me afvraag hoe ik vanbuiten prachtig kan worden. Maar dat kan ik niet worden. Als ik vanbinnen niet alles goed krijg dan kan ik er vanbuiten ook niet beter uit zien. Ik ben niet voor niks gesloten en verlegen. Hoe minder mensen me kennen, hoe minder mensen me pijn kunnen doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Unpretty schreef:
    ik kon haar echt al heel lang niet meer hebben. Volgens mijn ergerde ik me het meeste aan haar van allemaal.

    Ja ik weet namelijk nog heel goed dat we toen in zo'n dik gesprek hadden enzo en toen alle hatelijke dingen eruit gegooid hebben. Maar goed ik bij kleine beetjes ook erger. En aangezien teveel mensen hatelijk tegen me doen de laatste tijd neem ik geen blad voor mijn mond meer. Serieus, ik ben geen vrienden meer nodig die hatelijk zijn in de toekomst, bezorgt me alleen kopzorgen.


    Everything is worse without music.

    Unpretty schreef:
    ik kon haar echt al heel lang niet meer hebben. Volgens mijn ergerde ik me het meeste aan haar van allemaal.

    Ja ik weet nog dat je me dat vertelde.. damn.

    Ikw eet niet goed, maar soms deed ze zowat aanvallen een beetje vond ik


    Tears are words the heart can't say.

    Unpretty schreef:
    ik kon haar echt al heel lang niet meer hebben. Volgens mijn ergerde ik me het meeste aan haar van allemaal.

    I know that.


    Tears are words the heart can't say.

    Naar mijn mening kwam ze alleen nog maar als ze aandacht nodig had..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    YoungGun schreef:
    Ik ebn niet mager, niet bruin, niet normaal of niks. Maar dan nog ik voel me zo al door dingen slecht genoeg dat ik het niet leuk vind dat dit in mijn gezicht bevestigt wordt. Ik moet me mentaal al door zoveel doorslaan soms dat ik me afvraag hoe ik vanbuiten prachtig kan worden. Maar dat kan ik niet worden. Als ik vanbinnen niet alles goed krijg dan kan ik er vanbuiten ook niet beter uit zien. Ik ben niet voor niks gesloten en verlegen. Hoe minder mensen me kennen, hoe minder mensen me pijn kunnen doen.

    Je laat me bijna huilen Nikki, aangezien ik me ook een tijdje zo heb gevoeld.. alleen was het nooit bevestigt dus deels weet ik hoe je je voelt maar uiteindelijk niet helemaal. Ik kan waarschijnlijk je gevoel niet afnemen maar, voor mij ben je echt normaal zoals iedereen hier is. And i love you <3


    Everything is worse without music.

    I don't know where are you talking about, so I leave, bye people (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ Elena: ik moet je dat nog mailen, maar toen je thuis kwam was jezelf al niet echt in ene bui voor dat vond ik dus wou ik he tnog niet sturen.


    Tears are words the heart can't say.

    Mag ik jullie stiekem even feliciteren met jullie 300e topic. Gefeliciteerd ^^


    SLOAN.

    Ugh Lotte jij weer. No kidding. Maar ga moven, je bent in Barcelona ga iets leuks doen spelers stalken ofzo o___o

    YoungGun schreef:
    Ik ebn niet mager, niet bruin, niet normaal of niks. Maar dan nog ik voel me zo al door dingen slecht genoeg dat ik het niet leuk vind dat dit in mijn gezicht bevestigt wordt. Ik moet me mentaal al door zoveel doorslaan soms dat ik me afvraag hoe ik vanbuiten prachtig kan worden. Maar dat kan ik niet worden. Als ik vanbinnen niet alles goed krijg dan kan ik er vanbuiten ook niet beter uit zien. Ik ben niet voor niks gesloten en verlegen. Hoe minder mensen me kennen, hoe minder mensen me pijn kunnen doen.


    Nikki, ik begrijp wat je bedoelt.
    Ik ben jaren op de basisschool gepest door de broer van een goede vriendin van me, omdat ik dik ben en een bril had. Toen ik naar het middelbare onderwijs ging dacht ik er vanaf te zijn, maar ik werd alsnog gepest in het eerste jaar..
    Sommige mensen zijn gewoon zo fucked up, serieus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.