• Jajaja, ik weet dat ik nog maar naar de 3e ga. Maar ik denk altijd vooruit. En ik weet dus zelf echt niet wat ik wil gaan studeren en wat voor werk ik ga doen.
    Maar nu was ik wel benieuwd wat jullie willen gaan studeren/welk werk jullie willen gaan doen (':.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik studeer HBO Pedagogiek en wil dus pedagoog worden (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik weet het ook niet en ik moet er algauw aan beginnen -pretty fucked

    Psychologie,kunst of iets met dieren.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Universiteit, verder is niet bekend.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik wil rechten studeren :'D(HBO)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:28 ]


    Shoganai i ne~

    Ik ga ook nog maar naar de vierde, maar je kunt hier beter te vroeg mee beginnen dan te laat!
    Ik wil erg graag Engelse taal en cultuur studeren, en ik heb al een aantal open dagen van universiteiten en dergelijke in mijn agenda staan. Maar al mijn opties staan nog open (:
    Later wil ik graag Engels lerares worden, en schrijfster.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:29 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als ik klaar ben met mijn Mavo ga ik naar het cios of een school in utrecht of een school in Tilburg of een bij venlo in de buurt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil iets wetenschappelijks/iets met hersenen, gedrag, stoornissen/filosofisch/of anders iets met de Nederlandse taal. Ik wil niet iets met geld en ik heb een beetje een mensenangst + haat, dus het liefst doe ik later iets waarmee ik niet de hele tijd mensen om me heen heb.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:29 ]


    wth.

    MBO Doktersassistent waarschijnlijk(krul)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 17:30 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet het echt nog niet... Misschien journalistiek, of psychologie, of kunst... En er schijnt zelfs een opleiding tot schrijfster te zijn... ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik studeer TEW, Toegepaste Economische Wetenschappen (:
    Kun je mee in een bedrijf gaan werken, manager worden of zelf een bedrijf opstarten en dergelijke


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga waarschijnlijk niet studeren en me meteen richten op werk.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ga grafisch vormgeving doen (:


    To infinity and beyond •

    3jaar geleden begon ik al met na denken, en nog steeds weet ik het niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Psycholoog :Y)


    comfort in c h a o s