• Die komen toch vannach om 03.00 uur op? Of heb ik het fout? En als het fout is, kan iemand me dan zeggen wanneer wel?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ga kijken :)


    We're all dancing to the same sad song.

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    MTV duh.(Music Television).

    Ow ja dom van me.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oh ik dacht dat het gisterenavond was -fail-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cinna schreef:
    Rond die tijd ja, want ze laten dan ook een sneak peek zien van The Hunger Games, maar helaas moet ik morgen ochtend om zes uur me bed uit en moet ik het missen. Iemand die die trailer misschien kan opnemen? (:

    Ik ga het ook kijken, maar dan later 's avonds. 's ochtends kijk ik wel even de sneakpeak.

    Maar even omdat ik jou quote, rond de middag zullen er waarschijnlijk zat online staan. De film is opgestuurd naar verschillende kanalen op youtube wie het publiceren. Het werkt net als Breaking Dawn.

    Half 3 Red carpet show, gepresenteerd door de geweldige not, Gomez. Half vier begint de show. Ik hoef toch nog niet naar school, dus dat komt goed uit haha!


    To infinity and beyond •

    Het is op MTV om 2:30.
    Je kan het ook opnemen. :9~


    I like cats.

    Ik ga het opnemen en de volgende dag kijken. En het begint volgens my rond 2u30 (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ga effe naar mijn oma om het op te nemen, denk ik
    Of ik kijk ze gewoon vanavond zelf, ik zie wel :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:45 ]

    Wie komen er eigenlijk allemaal? :3

    Wie gaat er kijken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Toyfriend schreef:
    Ik ga het opnemen en de volgende dag kijken. En het begint volgens my rond 2u30 (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga gewoon lekker laat opblijven :Y) & het kijken.


    Olive

    Orphan schreef:
    Ik ga gewoon lekker laat opblijven :Y) & het kijken.

    Ik neem het op en ga gewoon stiekem kijken
    Ik mag niet zo laat opblijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga mss kijken maar zeker opnemen. Joe Jonas is er (=

    Ik heb het opgenomen (maar ga kijken) en de opname begint om 2 uur, dus begint het denk ik ook om 2 uur?
    Klopt het btw dat Jared Leto alles presenteert (niet red carpet) maar de rest zo.