• Haay ik zoek rollen voor mijn nieuwste serie. Een titel heb ik nog niet, maar eerst wil ik rollen ^^

    Waar het zoal overgaat:

    Een groep mensen trekken met zijn alleen een bos in. Omdat er een legende op dat bos rust. Als ze de eerste dag al in het bos wandelen verdwijnt er een meisje. Ze vinden het allemaal maar raar en gaan dus verder op onderzoek uit. Daaronder zijn 4 meiden die wel wat van avontuur houden en ze scheiden zichzelf van de groep als iedereen in de avond slaapt....


    Tokio Hotel komt er btw wel in voor maar dat zal pas er later in voorkomen.. ^^


    Ik ga met verassingen werken mensjes ^^

    Verassing 1: THxMilkshake
    Verassing 2: Rawwrx3
    Verassing 3: JOYCESTAR
    Verassing 4: KimxGeorg
    Verassing 5: BigN
    Verassing 6: xGusxJacQx


    Hopelijk lijkt het jullie leuk ^^

    Bubaai «3

    Invullen:


    Naam:
    Welke Verassing:
    Leeftijd:
    Like's:
    Dislikes:
    Pica:
    Text:


    ~

    Naam: Kim

    Welke Verassing: verassing 4

    Leeftijd: 19

    Like's: shoppen ijsjes en uitgaan en het strand

    Dislikes: school

    Pica:http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Text:
    Haai
    Ik ben dus Kim.Ik ben 19 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en natuurlijk uitgaan.Ik heb haat aan school zoals iedereen.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Naam: Jacqueline

    Welke Verassing: Ick kan niet kiezen (dus kies jij maar !)

    Leeftijd: 18

    Like's: Shoppen, roze gitaar.

    Dislikes: Haters en pesters

    Pica:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Text:

    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?
    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-



    Naam: Ninaa

    Welke Verassing: doe maar wat het beste past ofzo

    Leeftijd: 17

    Like's: Feesten, dansen, uitgaan, lol maken met vrienden, Ben&Jerry's duhh, zingen, Th en vooral Tom(A)

    Dislikes: spinnen!, players, huppelkutjes, egoïsten, mensen die denken alles te zijn

    Pica: zoek maar iets uit me fotoboek [A]

    Text:
    Yooo dude's (cool)
    Ik ben Nina, 17 jaar geleden hier ter wereld gekomen. Ik hou van dingen die lef vragen, ik ben gewoon voor weinig dingen bang. Behalve voor spinnen! Serieus, ik haat ze! Ik hou van heel veel dingen (jhaa, ga ik niet opnoemen, staat hier boven in; Likes: duh). Vriendinnen omschrijven mij als een vrolijk meisje, die niks raar vind, en heel behulpzaam is. Klopt wel n beetje, ik zou door t vuur gaan voor mijn vriendinnen, zo hoort dat gewoon^^
    Maar, kgaaa
    xxx ilu

    Naam: Jacqueline

    Welke Verassing: Ik kan neit kiezen, kies jij maar

    Leeftijd: 18.

    Like's: Shoppen,Gitaars, Nijntje en roze !

    Dislikes: pesters en haters

    Pica:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Text:

    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?
    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-

    Naam:Merel

    Welke Verassing: 1

    Leeftijd: 16

    Like's:Hello kitty,cupcakes en chocolade.MUZIEK!!

    Dislikes: Stuudjes.

    Pica:http://i234.photobucket.com/albums/ee91/MannequinHearts/iLove%20Chicks/blonde.jpg

    Text:Hallo,

    Ik ben Merel.Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedropt.Ik hou van Hello kitty,vind ze cute!<3Verder hou ik niet van,dieren mishandeling,racisten en stuudjes.Huppels vind ik ook niet leuk.Ze denken dat ze alles zijn en dat vind ik maar k*t.Ik hou van scheldwoordjes gebruiken.En cupcakes eten :')Maar ik ga,

    Doedels!

    xMerel

    Verassing 2 ofzo ^^

    Naam: Angel

    Welke Verassing: Verassing 2 ofzo ^^

    Leeftijd: 16 Jaar mag ouder zijn

    Like's: Smurfen, Lolly's, Dansen, Music, Friends, Ice Cream, Avontuur, Spanning

    Dislikes: Orrogante mensen, Bangeriken, Levende Barbies, Mensen zonder Humor

    Pica: http://media.photobucket.com/image/cute%20scene%20hair/facelesscharacter/prettyhair.jpg?o=16

    Text:


    Hey Smurfen <3333

    Alles Goed?
    Dat doet er nu niet aan toe want luister maar eens naar mijn weirdo verhaal.
    Ik ben 16 jaar geleden op deze aardbol geperst en dat heel erg pijnlijk was. Ik heb een verlaving aan SMURFEN!! En ben daar zelf heel erg trots op. 4 jaar later is mijn irri broertje op de wereld gedumpt, waar ik zelf een levende legende mee begin genaamd : De Irri Smurf Van Het Heelal. But anyway. Ik heb de schijt aan Levende Barbies dus pas maar op! Ik heb vroeger nog Tajqwando, een soort vechtsport. But so what. Ik ga maar eens.

    Bubaay Smurfen <3333


    Take My Hand Take A Breath ...

    MEER?


    ~

    3.
    info komt ze.<3
    Naam:
    joyce
    Welke Verassing:
    3 dus XD
    Leeftijd:
    16
    Like's:
    Muziek.shoppen.partys.Vrienden.
    Dislikes:
    regen.spinnen.
    Pica:
    kstuur da op msn :').
    Text:
    Hi,Ik ben joyce en ben 16.Ik heb niks speciaals aan te merke op mijn leven dus gene shit,danku.Ik kan een bitch zijn en u ergste nachtmerrie.Maar dan moet je al heel erg slecht over komen bij mij want ik ben vooral lief.En nee,een ego heb ik ni dus houw die sjit maar n_n.Mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken,dus raak ze met geen vinger aan,gesnapt?Of dat je dood wilt,dan gaat het wel ;]Voor de rest?Wat is een leven zonder muziek,Yea.iloveit!Ik ben geen wannaB nee,ik ben mijn eigen,danku voor het te begrijpen.Ja ik houw van tokio hotel,en nee daar kun jij niets aan veranderen.Verder?ben ik uitverteld,bye bitches!<3

    2 info komt ^^

    Naam: Michelle

    Welke Verassing: 2

    Leeftijd: 17

    Like's: Hello Kitty, Shoppen, jongens en Muziek!

    Dislikes: Huppels, Fietsen, Winter

    Pica: http://media1.virtualrush.com/files/media/0008/4273/scene-hair_large.jpg

    Text:

    Heeey!!!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong ^^. Mijn hobby's zijn; Feesten, Shopppen, hello Kitty en Jongens ofcourse ^^.. Mijn karakter is nogal Bitchy, waar ik niet echt trots op ben. Uhmm.. Wat moet ik verder nog vertellen.. Ow, ik val op aparte jongens en niet op van die doorsnee.. Ze moeten ook niet te serieus zijn met een relatie want daar vind ik mezelf te jong voor, voor een serieuze relatie [a]. En verder weet ik echt niks meer te melden!

    Bubaaai!

    Oeh tell me welke rol ik heb(A):P

    Cool Danke voor de rol(K) maak je de rollen bekend